הגנבים שחזרו בתשובה: החזירו ציוד גנוב למרכז לנפגעי תקיפה מינית

כמה שעות לאחר הגניבה החזירו הגנבים את השלל הגנוב – שישה מחשבים שולחניים ומחשב נייד חדיש – למרכז סיוע לקורבנות תקיפה מינית יחד עם מכתב התנצלות.

הגנבים החזירו את הציוד למרכז סן ברנרדינו לנפגעי תקיפה מינית בקליפורניה. “אנחנו עדיין בהלם”, אמרה לאתר “מאשבל” קנדי סטלינגס, מנהלת המקום ב-27 שנים האחרונות, “נכון שהם ביצעו פשע, אך החמלה שהם ביטאו יוצאת דופן”.

הגנבים הגיעו למקום בליל ה-31 ביולי. על פי התלונה של סטלינגס למשטרה, הם פרצו לארונית שירות חיצונית ובאמצעותה טיפסו וזחלו פנימה מעל לפאנלים המכסים את התקרה. על אף שהגנבים ניסו לנטרל את האזעקה, היא פעלה בכל זאת והפעילה התראה. כאשר המשטרה הגיעה למקום זה היה מאוחר מדי. הגנבים נמלטו עם המחשבים ופריטים אחרים שגנבו.

“אין לנו הרבה רכוש”, אמרה סטלינגס שציינה כי המחשב הנייד שנגנב היה היחיד ברשות המקום. היא כבר חשבה שלא תראה לעולם את הרכוש הגנוב אך בארבע וחצי בבוקר קיבלה שיחה נוספת. הפעם מהמשטרה. כאשר חזרה לבניין בישרו לה השוטרים כי הגנבים החזירו את השלל יחד עם מכתב התנצלות.

“לא היה לנו מושג מה אנחנו גונבים. אנחנו מקווים שתוכלו להמשיך לחולל שינוי בחיי אנשים. שאלוהים יברך אתכם”.

סטלינגס מייחסת את ההחזרה לשיחות שערכו השוטרים לאחר הגניבה עם הומלסים ברחוב מחוץ למרכז. היא מאמינה כי ההומלסים העבירו הלאה את המידע וכך נודע לגנבים מאין גנבו. בעקבות המקרה קיבל המרכז מספר גבוה במיוחד של פניות והצעות לתרומה ואף נפתח דף של מימון המון עבורו.

סטלינגס תלתה מודעת תודה בפתח הבניין: “תודה שאכפת לכם”. (דרך מאשבל).

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן