בקוסטה ריקה יסגרו את כל גני החיות

הישג מרשים לפעילי זכויות בעלי החיים בקוסטה ריקה: החל מחודש מרץ הקרוב, ייסגרו כל גני החיות הממשלתיים במדינה, זאת כחלק ממאמץ לאומי לשמור על הטבע ועל זכויותיהם של בעלי החיים. 

קוסטה ריקה ידועה במדיניות המקדמת את הגנת הסביבה והצעד האחרון הוא ניצחון גדול לארגוני זכויות בעלי החיים. גני חיות אינם חביבים, בלשון המעטה, על פעילי זכויות בעלי החיים, זאת על פי התפישה כי בעלי החיים צריכים להיות חופשיים בטבע, ולא סגורים בתוך כלובים כדי לספק שעשועים לבני אדם. “אנחנו לא רוצים שיהיו בעלי חיים בשבי או סגורים לכלוב, אלא אם כן זה כדי להציל את חייהם”, אמר שר הגנת הסביבה של קוסטה ריקה, רנה קסטרו.

קוסטה ריקה אינה זקוקה לגני חיות לצורך שימור החי, בהתחשב בעובדה כי בגבולות המדינה מתארחים 500,000 מינים של אורגניזמים, ארבעה אחוזים מכל המינים הידועים. ואכן – ברגע שהחוזים שחתמה המדינה עם החברות שמפעילות בפועל את גני החיות הממשלתיים יפוגו במרץ הקרוב – גני החיות במדינה יסגרו והחיות, ככל הנראה, ישוחררו לטבע. גני החיות Simon Bolivar ו- Santa Ana יוסבו לפארקים לאחר סגירתם.

מה יעשו תושבי קוסטה ריקה שמעונינים לראות טבע אקזוטי? הם יכולים פשוט לצאת לטייל. בגבולות המדינה חיים כחצי מיליון זנים שונים של בעלי חיים, מהם אפשר להינות גם כשהם לא סגורים בכלוב.

דרך TreeHugger

תמונת שער: Shutterstock

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן