המורה למתמטיקה החרימה סלולרי מתלמיד וקבעה קוד שדורש פתרון תרגיל

אם לומר את האמת, אני קצת מרחמת על מורים בבתי-ספר כיום, כשלכל זאטוט שבקושי יודע לקרוא ולכתוב יש סלולרי בכיס. צריך לפחות 4 זוגות עיניים (עם חלק מהן בגב) בשביל לוודא שכל התלמידים פחות-או-יותר מקשיבים ולא עסוקים בגירסה העכשווית יותר של זריקת פתקים – שיחות בוואטסאפ או בשלב הבא של קאנדי קראש.

מורה אלמונית אחת למתמטיקה מצאה שיטה די יצירתית להעניש את תלמיד שהתעסק בסלולרי במקום בחומר הלימוד בשיעור מתמטיקה. היא החרימה את המכשיר שלו, ובסוף השיעור החזירה לו את הסלולרי נעול עם מספר בן 4 ספרות, כשהספרה הראשונה היא 0 והשאר – תשובה לשאלת חשבון שנתנה לתלמיד הסורר.

הנה השאלה מתורגמת עבורכם: סוכן מכירות רכב מציע ללקוח רכב שמכירו 21,800 דולרים. אבל לקונה יש רק 600 דולרים בפיקדון, והרכב שהוא מוסר בטרייד-אין שווה 500 דולרים. חברת המימון מתעקשת על הפקדה של 10 אחוזים לפחות מערך הרכב, וגובה ריבית קבועה של 22 אחוזים על ההלוואה המשלימה.

בשביל לסגור את המכירה, הסוכן “מנפח” את ערך הטרייד-אין והרכב הנרכש. מהם המחירים המנופחים ומהו התשלום החודשי על הרכישה אם יש לשלם את הסכום על פני ארבע שנים?

המספר שיפתח את הנעילה על הסלולרי הוא הסכום המעוגל בדולרים של התשלום החודשי, ולפניו הספרה אפס.

האם תצליחו אתם לשחרר את הסלולרי שנעול כך? התלמיד המתוחכם החליט לחסוך לעצמו קצת זמן ופרסם את הבעיה ברדאיט, שכמובן מיהרו לספק תשובה.

(באמצעות: Gizmodo)

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן