צעירה התקבלה לאוניברסיטת ייל בעזרת עבודה בנושא הזמנת פיצה

צעירה מטנסי התקבלה לאוניברסיטת ייל בזכות עבודה לא שגרתית בנושא הזמנת פיצה.

קרולינה ויליאמס צייצה לפני כחודש בטוויטר כי התקבלה לאוניברסיטה מליגת הקיסוס ושיתפה עותק מהעבודה שסחטה שבחים וחיוכים מהבודקת שלה.

ויליאמס בת ה-18 התבקשה לפרט בטופס הקבלה למוסד כמה מהדברים שהיא אוהבת לעשות. לדבריה, היא ממש אוהבת להזמין פיצה. ליתר דיוק, היא אוהבת להזמין את הפיצה של פאפה ג’ונס פעם בשבוע. היא מספרת כי היא שקלה אם להזכיר את אהבתה להזמנת פיצה מחשש שלא יתייחסו אליה ברצינות. “אבל אז החלטתי פשוט לכתוב את זה משום שקל לי להתבטא בעניין באופן שישקף את התשוקה שלי”.

ויליאמס אומרת כי היא גאה בעבודה שלה ומאמינה כי היא בלטה לעיני הבודקים משום ששיקפה את האישיות האמיתית שלה.

בעוד העבודה עסקה בהזמנת פיצה, היא נגעה בנושאים רחבים יותר כמו נוחות ועצמאות. “לקבל את קופסאות הקרטון המהבילות האלה בדלת הכניסה שלי היא טבע שני עבורי, אך אני אוהבת להזמין פיצה משום ששמונה החתיכות הפשוטות האלה מעוררות בי תחושות של עצמאות, יציבות ואושר”, היא כתבה.

אם אפשר להסיק מסקנה כלשהי מהמקרה הזה היא שנכון לא לחשוש מפני ביטוי ייחודיות ולגלות יצירתיות בטפסים של קבלה למוסדות לימוד, ראיונות עבודה וכו’. במקומות שמקבלים כל כך הרבה פניות הדרך הנכונה לבלוט היא בתשובות מקוריות שיבלטו על פני הבנאליות.

הבודקת כתבה לוויליאמס במכתב ששותף על ידה כי “נקרעה מצחוק” בזמן שבדקה את טופס הקבלה שלה.כמובן שהעבודה על הפיצה לא הייתה הסיבה היחידה לקבלתה של ויליאמס לייל. ניקוד GPA גבוה, עבודת התנדבות וגורמים נוספים סייעו לה להשיג מקום בין 2,272 הסטודנטים שהתקבלו השנה על ידי ייל. אולם ויליאמס החליטה לבסוף לא ללמוד בייל אלא באוניברסיטת אובורן, אלבמה, בשל הקירבה של המוסד לביתה.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן