האביזרים המאבטחים את הבית

התקנת מצלמות אבטחה עם עידן מערכות תקשורת
אנו מעוניינים לדעת שהבית שלנו הוא אכן מקום בטוח, כפי שאנחנו אוהבים לחשוב, ומשום כך אנו דואגים לאבטח אותו באמצעים משוכללים. זו יכולה להיות מצלמת אבטחה משוכללת שיכולה לתעד כל פורץ לילי או אדם חשוד המתקרב לבניין, או אינטרקום לכל דיירי הבית, המונע כניסה של אנשים בלתי מורשים. כך או כך, כאשר מתקינים אמצעי אבטחה משוכלל או כל כלי טכנולוגי אחר שמיועד לשפר את איכות החיים, יש צורך להיעזר בחברה מקצועית.

להגן על הבית באמצעות מצלמה

יותר ויותר דיירים רוכשים מצלמות אבטחה לבית ונהנים מיתרונות בלתי מבוטלים. המצלמה מעניקה להם שקט נפשי, היא יכולה לשמש בתור כלי לדיון בבית המשפט בעת הצורך או לשרת את החוקר הפרטי המנסה לעלות על עקבותיו של אדם שעבר עבירה. אך כדי להפיך מהמצלמה את המרב, יש צורך לבחור מצלמה איכותית. אלה כמה כללים לבחירת המצלמה:
  • סוג המערכת – מצלמת אבטחה מוטמעת עם מערכת קווית או מערכת אלחוטית. המערכת הקווית מורכבת יותר מבחינת התקנה, אך היא נחשבת לאיכותית יותר מהמערכת האלחוטית. האלחוטית, לעומת זאת, קלה יותר להתקנה ואינה מצריכה התעסקויות עם כבלים.
  • בחירת תצלומי תקריב – תצלומי השטח המומלצים הם בין 3.6 מ"מ ל-6 מ"מ עדשה, ואילו תצלומי התקריב המומלצים הם 12 מ"מ והלאה.
  • צילומים בחושך – רצוי לבחור מצלמת אבטחה שיש לה קרני אינפרה כדי שתוכל לתעד גם בתנאי החשכה.
  • מצלמת אבטחה גלויה או נסתרת – תוכלו לבחור האם להטמיע מצלמה גלויה אשר תשמש כאמצעי הרתעה, או מצלמה נסתרת שנועדה "לתפוס" את העבריינים בשעת מעשה.
  • מצלמה הכוללת קול – ניתן לבחור מצלמה הכוללת מכשיר הקלטה, וכך לשמוע את הנאמר בין האנשים החשודים.

להתקין צלחת לוויין
תארו לעצמכם את התרחיש הבא: אתם צופים בסרט מתח עם חברים בשעות הערב ומגיעים כמעט לסוף המותח. לפתע, דווקא כאשר אתם עומדים לגלות מיהו הרע הראשי בעלילה, אתם מקבלים מסך שחור-לבן ומגלים כי יש תקלה בצלחת הלוויין. אם נמאס לכם להיתקע עם צלחת לווית שאינה מותקנת כראוי, מומלץ לפנות לחברה מקצועית המבצעת התקנת צלחת לווין איכותית ובמחירים נוחים.
מתקנים את האינטרקום
אינטרקום מקולקל יוצר בקרבנו תחושה של חוסר ביטחון. כשהאינטרקום אינו מסוגל לסנן עבורנו את הזרים שעלולים להיכנס למסדרון, אנו חוששים להשאיר את הילדים בבית כמו גם את התכשיטים ומוצרי האלקטרוניקה היקרים. תיקון אינטרקום מתבצע על ידי טכנאי אינטרקום מקצועי היודע את עבודתו. כאשר הוא מגיע לשטח, בודק הטכנאי אם מדובר באספקת החשמל לאינטרקום או שיש בעיה בכפתורים המפעילים אותו. לאחר שהטכנאי מאבחן את הבעיה, הוא ניגש לתקן אותה במהירות.
החברה שתספק לנו את אמצעי האבטחה
התקנת מצלמת אבטחה או התקנת אינטרקום צריכה להיעשות על ידי מקצוענים בלבד. משום כך, חשוב לבחור חברה אמינה, מנוסה ומקצועית שצברה לעצמה ניסיון רב בתחום. בשלב הראשון, כדאי לבדוק את השטח, לגלוש מעט באתרי האינטרנט ולקרוא את תגובות הגולשים. באינטרנט קיים מידע רב על גולשים שהתקינו בביתם בהצלחה מצלמות אבטחה או על דיירים שאספו כסף כדי להתקין אינטרקום חדש. השלב השני הוא שלב תשאול הסביבה הקרובה. נסו לברר בקרב חברים וקרובים לגבי חברה טובה המציעה שירותי התקנה של מצלמות, לוויינים או אינטרקום, ותגלו כי יש לכם חברים שהתנסו בחוויה מרתקת זו.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן