מהפכה ברשת: אתר ‘חורים ברשת’ אומר שלום ולא להתראות לבאנרים

“חורים ברשת” הפך לאתר הישראלי הבולט הראשון שאומר שלום ולא להתראות לבאנרים.

מי שנכנס לאתר “חורים ברשת” בימים אלה יכול לראות רק סיפורים מרתקים, תוכן איכותי נטו, ללא מודעות קופצות מלמעלה, מתפרצות מלמטה, מודעות מילים, באנרים, הצעות שונות ושלל הסחות דומות עמן נאלץ להתמודד הגולש הישראלי

“אנחנו מזמן מאמינים כי חוויית הקריאה חייבת להיות במקום הראשון”, מסביר גל מור, המייסד והעורך הראשי של ‘חורים ברשת’, “יש בכך גם הגיון עסקי ברור: מאחר ואנחנו ממוקדים בתוכן איכותי שעושה באזז, כל מה שמסיח את דעתו של הגולש לא עוזר לנו לספק מוצר טוב יותר אלא ההפך, משבש את זה”.

הסרת הבאנרים מתאפשרת לאחר ש”חורים ברשת” החליט להתמקד במודל העסקי שלו בתכנים בלבד.

לשם כך, חורים ברשת הקים מחלקת תוכן ויראלי ממותג ללקוחות, שמשמשת כסוכנות ליצירת Content Marketing מעורר באזז. בניגוד לתכנים שיווקיים מסורתיים, המחלקה תתמקד ביצירת תוכן שמספק ערך מוסף לקהל היעד, עבור גופים דיגיטליים שמאמינים ומשקיעים בתוכן ומערכות יחסים עם הקהל שלהם. וזאת במטרה לעורר מודעות למותג ולהניע מכירות.

במקביל, ‘חורים ברשת’ הכריז על שיתוף פעולה לטווח ארוך עם “טאבולה”, פלטפורמת גילוי תכנים מובילה, אשר מובילה שותפות ארוכת טווח עם “חורימבה מדיה”, מפעילת ‘חורים ברשת’, אתר החדשות הפופולרי לדור המחובר.

במסגרת שיתוף הפעולה, ‘חורים ברשת’ הטמיע את המלצות התוכן של “טאבולה” באתר ‘חורים ברשת’, בו נרשמים יותר ממיליון ביקורים של ישראלים מדי חודש. המהלך מאפשר ל’חורים ברשת’ להסיר את הבאנרים המסורתיים מהאתר ולהציע למבקריו חוויית תוכן מזמינה יותר, להגדיל משמעותית את מספר הדפים הנצפים והכנסות האתר.

טאבולה מבצעת יותר מ-200 מיליארד המלצות תוכן בחודש עבור יותר מ-550 מיליון גולשים, באתרי התוכן הגדולים בעולם, וביניהם  USA Today, Eurosport, The Weather.com, USA Today, The Weather Channel Huffington Post, Eurosport, ועוד. טאבולה היא הפלטפורמה המובילה בעולם להמלצה על תכנים באינטרנט. הטכנולוגיה הייחודית שפותחה בחברה מאפשרת להתאים תכנים טקסטואליים וקטעי וידאו לגולשים על ידי ניתוח של מספר גדול של נתונים, כגון העדפות אישיות, מיקום, מגמות ברשתות חברתיות, הקשר, ועוד.

“חורים ברשת” נחשב אחד האתרים הוותיקים והמשפיעים בתחום הדיגיטל בישראל. האתר צמח להיות הגרסה הישראלית של אתרים כמו “באזפיד” ורשת “גוקר”, ושם דגש על סיפורים ויזואליים ותוכן שמשתמשים נוטים להגיב אליו רגשית ולשתף. ב”חורים ברשת” נרשמים כשני מיליון דפים נצפים בחודש.

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן