הזמר פיל קולינס החל להוציא מחדש חלק מהאלבומים הכי מצליחים שלו בנובמבר, 2015, במסגרת אוסף בשם “Take a look at me now”. מעריצים חדי עין שמו לב למאפיין יוצא דופן בהוצאות המחודשות: קולינס נראה קצת יותר מבוגר בעטיפות של האלבומים האלה.
לשם בדיוק קולינס חתר. הכותרת “Take a look at me now” נתפשת במובן הכי מילולי: “הסתכלו עלי עכשיו”, על קולינס הצעיר לעומת קולינס היום שיצר מחדש את כל שש עטיפות האלבומים האלה. קולינס הצעיר והחף מקמט באלבומים המקוריים הוחלף בקולינס המבוגר והמנוסה. ביצוע מעולה לרעיון מעניין.
דרך Kottke