למצוא שמלה טובה אינו עסק קל בימינו. כל אשה יודעת שישנם כמה פרמטרים שצריך לקחת בחשבון כדי להביא אותה בשוס: הבד, הגזרה, הצבע, המחיר ובעיקר, איך זה יראה על הגוף. בימים אלה נולדה תופעה חדשה: “השמלה” ולא מדובר בשמלה ההיא בצבעי שחור/כחול/לבן/זהב אלא בפריט שהפך ויראלי והדביק חזאיות בכל פינה. מה יש בה, בשמלה הזו שכל כך דיבר לנשים האלה על המסך? לא ברור אבל היא להיט מטורף.
הטירוף קרה במסגרת סופשבוע אחד, בפעם הראשונה בהיסטוריה שאופנת חזאיות שברה את האינטרנט. הכל התחיל כאשר חזאית אחת פירסמה בדף הפייסבוק של חזאיות המלצה על השמלה שרכשה במבצע באמזון.
בעקבות ההמלצה החזאיות הזמינו בהמוניהן את השמלה בעלות של פחות מ-25 דולר. הן גם הצטלמו עם השמלה והקולאז’ החד גוני הזה הפך ויראלי. מדובר ללא ספק בקהל הכי ממושמע אבר. מה כבש אותן כל כך? כנראה העובדה שהשמלה מדוגמת להופעה בטלוויזיה – קרי, ללא פסים, גוונים, מנצנצים ושלל מגבלות של מצלמה ותאורה.
יכול גם להיות שמדובר בתרגיל יחצני וחכם לשמלה שידע להפעיל את הנשים הנכונות אבל בינתיים אפשר לדמיין שהן פשוט עפו על השמלה.
מסקנות: מתברר שחזאיות צמאות להמלצות בגדים. הן זקוקות לפריטים שיצטלמו טוב, יהיו נוחים כדי לשוטט באולפן ושבעיקר ירגישו קוליות בתוכם. הן חוששות להיראות צעירות מדי או זקנות מדי. לא סתם השמלה הזו עשתה כותרות. היא גורמת לכולן להיראות כאילו יצאו מאיזה מגזין שיקי במיוחד. העובדה שהיא מגיעה בכמה צבעים בכלל תרמה.
התחזית? חם ומגניב.
השמלה שהפכה לאטרקציה בכל אמריקה