קייטרינג לראש השנה: חוויית אוכל בלתי נשכחת לחגיגת ראש השנה

ראש השנה הוא חג שמח במיוחד. הסיבה הראשונה היא שביחד עם ערב החג הוא נמשך 3 ימים, וכשהוא מתחבר לשבת אנחנו מרוויחים עוד יום של מפגשים משפחתיים וחברתיים ובילויים. הסיבה השנייה היא האנרגיות של הצמיחה וההבטחה שטמונה בכל התחלה חדשה, ועוד סיבה היא ארוחות החג. מצד שני, הארוחות עלולות לייצר גם טרחה: כשאתם אלה שמארחים, ובמיוחד אם צפויה להגיע קבוצה גדולה של אנשים, אתם עלולים למצוא את עצמכם במטבח במשך כמה וכמה ימים, לשעות רבות בכל יום – אלא אם כן תנצלו את האופציה של הזמנת קייטרינג לחג.

לארח בסטייל אמיתי ובלי להתעייף

כשאתם מזמינים קייטרינג לראש השנה  , אתם חוסכים המון זמן יקר ומאמץ ניכר. כל מי שטרח או טרחה על הכנת ארוחת חג מושקעת יודעים עד כמה זה קשה. למעשה, לפעמים מגיעים לחג עצמו באפיסת כוחות עקב העבודה האינטנסיבית במטבח, וההנאה מראש השנה נפגעת.

עוד יתרון משמעותי למציאת קייטרינג בירושלים שמציע ארוחות חג איכותיות הוא האיכות: גם אם אתם בשלנים מעולים, והמטעמים שאתם מפיקים זוכים למחמאות רבות, אין ספק שקייטרינג מקצועי מציב רף גבוה מאוד (ואתם תוכלו להציג את הכישרון שלכם בהזדמנות אחרת, בלי הלחץ של ראש השנה).

קייטרינג בשרי לראש השנה כולל שפע מנות ראשונות, עיקריות וקינוחים, ואתם זוכים להגיע לארוחות החג עם מקסימום אנרגיות, וגם רגועים לגמרי בזכות הידיעה שכל האורחים ייהנו מהחוויה הקולינרית.

איזה מנות כדאי לשים על השולחן בראש השנה?

כשאתם מזמינים קייטרינג בשרי לראש השנה, התפריט מן הסתם מותאם לרוח החג. המסורת הקולינרית שהכי מזוהה עם א’ בתשרי היא אכילת דג. כשאדם אוכל דג, הוא מקווה בכך ש”יהיה לראש ולא לזנב”, כלומר יוביל ולא ייגרר, יחיה לפי הערכים שלו ולא לפי נורמות חברתיות שלאו דווקא מתאימות לו. בנוסף, אכילת דגים מאפשרת למשתתפים בארוחה לאחל אלה לאלה “שנרבה כדגים אשר בים”.

ואכן, יש הרבה דגים בים וגם בארוחה אפשר לבחור מבין כמה וכמה אפשרויות. בין האופציות הפופולריות ביותר: לברק, סלמון ומושט. עוד מרכיב שמזוהה עם ראש השנה הוא דבש. המאכל שמייצרות הדבורים מסמל את היכולת של בני האדם לקחת את הטוב גם ממקומות שיש בהם קושי (העוקץ של הדבורה). חוץ מתפוח בדבש, תוכלו למשל להזמין עוף בדבש וסילאן וכך ליהנות מהמתיקות המופלאה.

כמה אוכל להזמין לראש השנה?

אחת ההתלבטויות העיקריות לפני הפנייה אל קייטרינג בירושלים לצורך הזמנת ארוחת ראש השנה היא כמה אוכל להזמין. הדילמה הזו קיימת גם כשאתם אלה שמכינים את הארוחה. מאחר שעם האופציה של הקייטרינג אתם לא צריכים להתאמץ, תוכלו להזמין גם כמויות גדולות. תמיד עדיף לא להסתכן שאחד האורחים לא ישבע בגלל כמויות קטנות מדי, מה גם שאם יישאר אוכל תוכלו ליהנות ממנו אחרי החג (או לתת לאורחים חלק ממנו). בנוסף, השפע משדר נדיבות ומרבה שמחה בחג שהמהות שלו היא לציין התחלה חדשה שהיא גם סימן לבאות.

למה חשוב לגוון?

דגש נוסף בהזמנת קייטרינג בשרי לראש השנה, חשוב לא פחות מהכמות, הוא הגיוון. ככל שיהיו יותר אופציות על השולחן, כך האורחים שלכם יתרשמו יותר וגם ייהנו יותר מהחלק הקולינרי של האירוע. את העצה הזו כדאי ליישם גם במנות הראשונות, גם בסלטים, גם במנות העיקריות, גם במרקים וגם בקינוחים. סביר להניח שאתם מכירים היטב את ההעדפות הקולינריות של לפחות חלק מהאורחים, אבל קחו בחשבון שטעמים עשויים להשתנות, ובכל מקרה כדאי שהשפע יבוא לידי ביטוי גם מבחינת המגוון (וכמובן שהתוצאה תהיה גם שולחן צבעוני להפליא).

לא לחכות לרגע האחרון!

בעידן המודרני, שבו כולנו עובדים שעות רבות וממלאים עוד שלל מטלות, כבר אין סיבה להכין בעצמנו ארוחת חג כשיש אופציה נוספת יעילה, זולה וכמובן טעימה. לכן, יש רבים וטובים שבוחרים לנצל את האופציה של הזמנת קייטרינג בירושלים במקום לעמוד במטבח ולטרוח במשך ימים ארוכים. המסקנה המתבקשת היא שחשוב להקדים ולהזמין את הארוחה המתאימה לכם. חברת קייטרינג מקצועית תשמח גם לעזור לכם לגבש תפריט אופטימלי בהתאם להרכב האורחים, להעדפות שלכם, למסורות החג אצלכם בבית ולמסגרת התקציב.

קרדיט תמונה FREEPIK

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן