השפעת תאונות דרכים על נזקי גוף ושברים המובילים לנכות: איך להתמודד מול חברת הביטוח ולקבל פיצויים מרביים

מבוא

שאלה: מהם הצעדים שניתן לנקוט כדי למנוע תאונות דרכים?

לפני שנתחיל לדון בנזקי הגוף ובתוצאות החמורות של תאונות דרכים, חשוב להכיר את הצעדים שניתן לנקוט כדי למנוע תאונות מלכתחילה. אחד הצעדים החשובים ביותר הוא לשמור על נהיגה זהירה ואחראית, תוך התמקדות בכביש והימנעות מהסחות דעת כמו שימוש בטלפון נייד. בנוסף, יש לוודא שמירה על מהירות בטוחה, שמירה על מרחק מתאים מהרכב שלפנים וציות לכללי התנועה. בדיקות תקופתיות לרכב יכולות גם הן למנוע תאונות הנובעות מתקלה טכנית.

השפעת תאונות דרכים על הגוף

שאלה: מהם סוגי הנזקים הגופניים הנפוצים בתאונות דרכים?

תאונות דרכים עלולות לגרום לנזקים גופניים חמורים, כולל שברים, פציעות ראש, פגיעות בעמוד השדרה, צליפת שוט, ופגיעות פנימיות. לצערנו הרב, נזקי גוף בדמות שברים הם אחת הפציעות הנפוצות ביותר במקרים של תאונות דרכים כאשר שברים אלו עלולים להתרחש באזורים שונים בגוף, כגון ידיים, רגליים וצלעות. כמ כן, פגיעות ראש יכולות להיות מסוכנות במיוחד ולגרום לנזקים נוירולוגיים קשים לנפגעי תאונות דרכים עד אובדן זיכרון. פגיעות בעמוד השדרה עלולות להוביל לנכות קבועה ולפגיעות משמעותיות בתפקוד היום-יומי ואף לנכות בדמות פרפלגיה המבטאת שיתוק של 2 הגפיים התחתונות.

השפעת השברים על הגוף

שאלה: כיצד שברים שנגרמים בתאונות דרכים יכולים להשפיע על הנפגעים?

שברים שנגרמים בתאונות דרכים יכולים לגרום לנזק משמעותי לנפגעים, במיוחד כאשר הם גורמים לנכות קבועה. השברים יכולים להשפיע על יכולת התנועה, לגרום לכאבים כרוניים ולהשפיע על התפקוד היום-יומי. במקרים חמורים יותר, השברים יכולים לגרום לנזק לעצב, לשרירים ולרקמות רכות אחרות, מה שמצריך ניתוחים וטיפולים רפואיים ממושכים לשיקום הנפגע.

תהליך השיקום והטיפול בנפגעי תאונות דרכים

שאלה: מה כולל תהליך השיקום והטיפול בנפגעי תאונות דרכים?

תהליך השיקום והטיפול בנפגעי תאונות דרכים מתחיל בדרך כלל במתן טיפול רפואי דחוף במקום התאונה והמשך טיפול בבית החולים. לאחר מכן, הנפגעים עשויים לעבור ניתוחים, טיפולי פיזיותרפיה וריפוי בעיסוק לשיקום התפקוד והפחתת הכאבים. חשוב להמשיך בטיפולים הנדרשים גם לאחר השחרור מבית החולים כדי להבטיח שיקום מלא ולמנוע סיבוכים עתידיים.

סיוע משפטי לנפגעי תאונות דרכים

שאלה: מדוע חשוב לפנות לעורך דין לאחר תאונת דרכים?

עורכת הדין אריאלה גפן, עו”ד תאונת דרכים, מסבירה כי פנייה לעורך דין בתאונות דרכים קרוב ככל שניתן למועד אירוע תאונות הדרכים יכולה להיות קריטית עבור נפגעי תאונות הדרכים שכן רצוי שעו”ד תאונות דרכים יילווה את הנפגעים על מנת לבנות תיק תביעה מנצח, מאחר והשאיפה של חברות הביטוח היא לדחות את תביעת תאונת הדרכים או להקטין את סכום הפיצוי הכספי שמגיע לנפגע תאונות הדרכים.

עורך דין תאונות דרכים מומלץ יכול לסייע לנפגע תאונת הדרכים בקבלת פיצויים מחברות הביטוח,  כמו כן להגיש תביעת תאונת דרכים על מנת ולהבטיח שהנפגעים יקבלו את כל הזכויות המגיעות להם. בנוסף, עורך דין תאונת דרכים יכול ללוות את נפגעי תאונת הדרכים בכל התהליך המשפטי, להקל עליהם בהתמודדות עם ההליכים הבירוקרטיים ולהבטיח שהם מקבלים את הפיצוי הכספי המקסימלי עבור הנזקים שנגרמו להם.

סיכום

תאונות דרכים יכולות לגרום לנזקים גופניים חמורים ולהשאיר את נפגעי תאונות הדרכים עם שיעור נכות גבוהה וקבועה לכל החיים. מכאן, חשוב לנקוט בצעדים למניעת תאונות דרכים, להבין את השפעת הנזקים הגופניים ולפנות לטיפול ושיקום מתאים. בנוסף, פנייה לעורך דין המתמחה בתאונות דרכים יכולה להבטיח שהנפגעים יקבלו את הפיצויים הכספיים המגיעים להם על מנת להתמודד עם הקשיים הרפואיים ו\או הכלכליים כמו אובדן השתכרות בעקבות תאונת הדרכים.

אריאלה גפן, משרד עורכי דין תאונות דרכים

במידה והייתם מעורבים בתאונת דרכים שגרמה לכם נזקי גוף, רצוי לפנות לעורך דין תאונות דרכים עם נסיון משפטי של מעל 20 שנה בתאונות דרכים. עורך דין תאונות דרכים בעל ידע ובקיאות בחוק ובפסיקה הקשורה לתאונות דרכים יידע להכווין את נפגע תאונת הדרכים בדרכי הפעולה על מנת להשיג עבורות את הפיצויים הכספיים המרביים בעקבות פגיעות נזקי גוף לאחר תאונת דרכים.

 עורכת הדין אריאלה גפן, המייסדת של משרד עורכי דין תאונות דרכים , אשר מלווה את נפגעי באופן אישי לאורך כל התהליך המשפטי, תנחה את הנפגע ותוודא שהינו ממצה את כל הזכויות המשפטיות שמגיעות לו ממקורות שונים כמו חברות הביטוח, המוסד לביטוח לאומי, פוליסות ביטוח אישיות כך שהוא יקבל את הפיצוי הכספי המירבי שמגיע לו בגין הנזק הפיזי או הנפשי שנגרם לך כתוצאה מתאונת הדרכים.

עורכת הדין אריאלה גפן הינה המייסדת של משרד עורכי דין תאונות דרכים שעוסק בתביעות תאונות דרכים ובייצוג נפגעי תאונות דרכים בתביעות נגד חברות הביטוח מכוח חוק הפלת”ד. 

עורכת הדין אריאלה גפן ייצגה במשך שנים חברות ביטוח הגדולות והחזקות בישראל כמו גם את חברת הביטוח כלל בתביעות תאונות דרכים וניהלה תיקי מורכבים וקשים עם שיעורי נכות גבוהים, ומכירה לעומק את האסטרטגיות והטקטיקות המשפטיות של אותן חברות ביטוח, היום לאחר שעברה צד עו”ד אריאלה גפן מייצגת רק תובעים, כאשר הידע המשפטי שצברה בחברות הביטוח בעניין תאונות הדרכים מקנה ללקוחותיה של עו”ד אריאלה גפן יתרון משמעותי בניהול תביעות תאונות דרכים נגד חברות הביטוח בכלל וכנגד קרנית בפרט.

קרדיט תמונה FREEPIK

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן