5 דברים שחשוב לדעת על דלתות בלגיות

אחד מהטרנדים הבולטים בתחום עיצוב הפנים בישראל בשנים האחרונות, הוא שימוש גדל והולך בפתרון של דלתות בלגיות. לדלתות מסוג זה יש יתרונות רבים, והטכנולוגיות המתקדמות בתחום הייצור והפיתוח, הפכו אותן לזמינות לכל משפחה, במחיר שווה לכל נפש. אז מהן בעצם דלתות בלגיות? למי הן מתאימות ומה חשוב לדעת לפני שבוחרים לעשות בהן שימוש? הנה חמישה דברים שחשוב לדעת:

  1.  פתיחות לעולם – דלתותיו החיצוניות של חלל המגורים, משמשות כנקודת החיבור בין האזור הפרטי שבו אנחנו חיים, לבין העולם שבחוץ. בישראל, שטופת השמש והאור, יש הגיון רב ביצירת חיבור בין הבית לבין העולם. דלתות בלגיות מהוות פתרון מושלם ליצירת חיבור שכזה – שכן הן מאפשרות לייצר מערכת גדולה ורחבה, שמכניסה הביתה אור רב ומאפשרת לנוף שמחוץ לבית להיחשף אל תוכו, תוך שמירה על עיצוב פנים אלגנטי, על בטיחות, על בידוד ועל איטום.
  2. גמישות עיצובית – דלתות בלגיות עשויות מפרופיל אלומיניום חזק, שבתוכו חלונות זכוכית. המסגרת הדקה שבתוכה מותקנת הזכוכית, יוצרת מראה הרמוני ואסתטי, בלי שהמערכת קוטעת את הרצף שבין הפנים לבין החוץ. דלתות בלגיות מאפשרות לבוחרים בהן גמישות עיצובית רבה – וניתן להשתמש במבחר גימורים וצבעים. העיצוב בא לידי בין השאר בחלוקה הפנימית של הזכוכית בתוך מסגרת הדלת ובשילוב של חלקים קבועים לצד חלוקות פנימיות.
  3.  סוגי פתיחות – דלתות בלגיות יכולות להתבסס על סוגי פתיחות שונים. בדרך כלל, נהוג להשתמש בהן כדלתות יציאה לגינות או למפרסות, על בסיס של הזזה. עם זאת, בהחלט אפשר להשתמש בדלתות בלגיות גם על בסיס של פתיחת ציר, וכך להשתמש בהן לחללים פנימיים.
  4. הדלתות הבלגיות של “קליל” – השתכנעתם שאתם זקוקים לפתרון של דלתות בלגיות? לחברת “קליל”, שמובילה מזה שנים רבות את התחום בישראל, יש שתי סדרות חדשות שעשויות להתאם לכם:

אם אתם מחפשים דלת בלגית עם פתיחת ציר – הכירו את דגם 4300, שמתאים למפתחים בינוניים. הדלתות בסדרה זו מאופיינות בפרופילים מעודנים, צרים ומעוצבים, עם מגוון אפשרויות עיצוב, גוונים ומרקמים.

קרדיט תמונה יח”צ

אם אתם מחפשים דלתות עם מנגנון של פתיחת הזזה , הכירו את סדרה 7300 שמתאימה למפתחי דלתות בינוניים וגדולים. לצד הגמישות העיצובית, סדרה זו מאפשרת למי שבוחרים בה, ניקוי קל, נעילה רב נקודתיות, ומסילות מיוחדות נגד שחיקת הצבע.

5. יתרונות חשוב להכיר –  כמו כל המערכות של “קליל”, גם הדלתות הבלגיות של החברה מציעות למי שבוחרים בהן יתרונות רבים:

  • אפשרות לבחור במתקין מורשה, שעבר הדרכה על מוצרי החברה.
  • לאחר ההתקנה, ביצוע בדיקה מטעם מומחה של “קליל” בשטח, שמקנה לכם תעודת אחריות מלאה על כלל רכיבי המערכת.
  • הדלתות הבלגיות של “קליל” מיוצרות בשיטת “קליל סיסטם”, בה כל הפרופילים, האביזרים והמנגנונים, פותחו, עוצבו ונבדקו כמכלול, לקבלת מערכת מושלמת שכל חלקיה מותאמים זה לזה ועובדים בצורה הרמונית.

רוצים לקבל פרטים נוספים? אתם מוזמנים לקבוע פגישת ייעוץ עם מומחה שלנו באולמות התצוגה ולהתרשם מהדלתות הבלגיות של “קליל”.

קרדיט תמונה יח”צ

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן