סטודנטים רבים מגיעים לשלב כתיבת העבודה האקדמית, כשהם תוהים כיצד הם יעמדו בפני המשימה הגורלית הגדולה ממידותיהם – כתיבת עבודת סמינריון, אשר היא זו שבסופו של דבר מכריעה את הציון הסופי, כמו גם את קבלת התואר הנכסף שיפתח להם עולמות ומקומות עבודה.
הגורמים למכירת עבודות אקדמיות
התפקיד של כל איש מקצוע באשר הוא, הוא לספק שירות בתחום המומחיות הספציפי שלו ולקבל על כך תשלום. מה שאומר, שבעל המקצוע נותן את המיטב בתחום המקצועי שלו, ובתמורה לכך הוא מקבל עבור כך תשלום. ובדיוק כך גם בשוק האפל של העבודות האקדמיות, אשר נמכרות כ’חומר אסור’ לכל דבר. מומחי אקדמיה עוסקים בכתיבת עבודות אקדמיות בהתאם לנושאים שונים, ולאחר קביעת מחיר כתיבת סמינריון, הם מוכרים את העבודה האקדמית שלהם עבור הסטודנט, אשר משתמש בעבודה האקדמית כאילו היה הוא זה אשר כתב אותה בעצמו, אבל רק כאילו.
מה האוניברסיטה אומרת על קניית עבודות סמינריון מוכנות?
סטודנטים רבים אשר “חוטפים” פיק רגליים מעצם צמד המילים: ”עבודה סמינריונית”, מוצאים את עצמם פונים לשוק השחור שעוסק במכירה והפצה של עבודות סמינריוניות מוכנות מראש, אשר נמכרות ישירות לסטודנט, ופוטרות אותו כביכול מעול ההכנה של העבודה הסמינריונית. בעבר, היה קל יותר לעקוף את האוניברסיטאות דרך מסלולים עוקפים ובלתי מורשים. אבל כיום, נגמרה החגיגה, והאוניברסיטאות רואות בחומרה רבה שימוש בעבודות קנויות.
כבודה של האוניברסיטה במקומה מונח…אבל מה החוק אומר על העניין?
לא רק האוניברסיטה אינה מסכימה לקבל את העבודה הקנויה המפוקפקת! חשוב לדעת, כי מבחינה משפטית, קבלת תואר על ידי עבודה סמינריונית מוכנה אשר נקנתה בכסף, ולא נכתבה על ידי הסטודנט מקבל התואר – עלולה להוות עבירה פלילית של ‘קבלת דבר במרמה’. במקרה בו יובא הדבר לידיעת המשטרה, היא עלולה לפתוח בחקירה פלילית שתוביל לפסילתו של מקבל התואר במרמה, ולנקיטה בהליכים משמעתיים נוספים. ומי רוצה למצוא את עצמו מסובך מעל לראש בדרך אל התואר? אף אחד, גם לא אתם.
היבטי האתיקה על קניית עבודות סמינריון בתשלום
בנוסף להיבט החוקי, שסותר את קביעת מחיר כתיבת עבודות אקדמיות לצורך מכירתה, קיים גם הפן האתי, אשר על פיו, בהיגיון פשוט, ניתן להבין מדוע קניית עבודות סמינריון בתשלום עומדת בסתירה מהותית לכללי האתיקה ומהווה מעין ‘שוד לאור היום’. הרי אם נדבר תכלס’, העבודה הסמינריונית נועדה כדי לבחון את יכולות ומיומנויות הסטודנט בכלים האקדמיים, אשר בהם הוא נדרש להשתמש לצורך כתיבת עבודת הסמינריון שלו. שימוש בעבודה אשר נכתבה על ידי איש מקצוע ייעודי, לא באמת יכולה לשקף את יכולות הסטודנט בפועל, כך שהתואר המתקבל בעקבות עבודה קנויה, כלל לא מעיד על הרמה האקדמאית של הסטודנט, אלא של כותב העבודה ממנו נקנתה העבודה, מה שכמובן גורם לחוסר שקיפות , אי מקצועיות ותואר ‘מזויף’.
איך מטפסים אל האוורסט של העבודה האקדמית?
אז אם קנייה עבודה בתשלום הינה פסולה לחלוטין מכל ההיבטים, האם נגזר על הסטודנט הממוצע לכסוס את עפרונו לעד ולהימנע מקבלת תואר, רק בגלל שקשה לו להגיע לפסגת הר העבודה האקדמית? חלילה. בדיוק לשם כך נוסד השירות האידיאלי שטומן בתוכו עזרה בכתיבת עבודה סמינריונית. הסיוע בכתיבת עבודות הסמינריון, לא מוריד את עול הריכוז, ההכנה והניסוח – מן הסטודנט אשר עומד לפני קבלת תואר, אבל הוא מקל עליו משמעותית, כי הוא מכוון אותו בצורה מדויקת וממוקדת לכתיבה איכותית ומקצועית של עבודה סמינריונית ברמה גבוהה. וכך, הסטודנט מצליח לרקוד על שתי החתונות, כלומר – על שני התארים: גם לכתוב עבודה מצטיינת וגם להיות בעל העבודה בפועל.
האם מותר לקבל סיוע בכתיבת סמינריון?
אולי לא תאמינו. אבל האמת היא, שלא רק שמותר לקבל סיוע בכתיבת עבודה אקדמית על ידי אנשי אקדמיה ייעודיים, אלא אף אוניברסיטאות רבות ממליצות על שירותי הסיוע, אשר מאפשרים לסטודנט לקבל מעין ‘מורה פרטי’ אישי, שמסייע לו בצורה אינדיבידואלית בכל מערך כתיבת העבודה האקדמית, ומאפשר לו ליצור עבודה אקדמית סופר מצטיינת, שנובעת מתוך הכוונה מקצועית ואיכותית, ואנשי מקצוע שההצלחה האקדמית שלכם היא התקווה הכי כמוסה שלהם.
הפלוסים של עזרה בכתיבת סמינריון
עזרה בעבודה סמינריונית, אמנם נועדה על מנת לסייע לסטודנט לצלוח את המוקש הבלתי עביר של העבודה האקדמית. אך בפועל, היא טומנת בתוכה מעלות רבות אשר מסייעות לסטודנט הנעזר לטווח הקצר והארוך. על ידי הסיוע בכתיבת העבודה האקדמית, מקבל הסטודנט שיוף מעשי של היכולות האקדמיות שלו, כמו גם הכוונה מעשית וממוקדת שמאפשרת לו להוציא מעצמו את המיטב, לא רק בעת כתיבת העבודה האקדמית עצמה, אלא בכל המשימות הדורשות כישורים אקדמאים. למעשה, בעזרת ההכוונה והסיוע בעבודת הסמינריון, יכול הסטודנט לרכוש מגוון כלים לימודיים ואוטודידקטים, אשר ישמשו אותו לאורך כל חייו הלימודיים באוניברסיטה, ויאפשרו לו לממש את היכולות שלו.
שלבי הסיוע בעבודה סמינריונית
על מנת שכל סטודנט יקבל מענה מותאם אישית, הסיוע בכתיבת העבודה האקדמית, ניתן לאורך כל שלבי העבודה הסמינריונית, כך שכל סטודנט יוכל לקבל מענה ישיר עבור החלק בו הוא מתקשה. במקביל, רובם של הסטודנטים בוחרים להיעזר בשירות לצורך בחירת שאלת המחקר של העבודה הסמינריונית שלהם, כיוון שלשאלת המחקר הכרעה משמעותית על כל מבנה ומהלך העבודה. ולכן, היא מהווה הנדבך החשוב ביותר בגורד השחקים של העבודה האקדמית. התפקיד של האקדמאים המסייעים בכתיבת העבודה, הוא לתת לסטודנט כלים ומיומנויות, אשר בעזרתם הוא יוכל לבחור את שאלת המחקר הנכונה, וליצור עבודה אקדמית שעונה על שאלת המחקר באופן ברור, בהיר חי ותמציתי, ובלי הרבה הגדרות: פשוט לצלוח את משימת העבודה האקדמית ולקבל ציון מצטיין.
לסיכום
כתיבת עבודות אקדמיות בתשלום אינה מתכתבת עם דרישות החוק. אך לעומת זאת, סיוע בכתיבה של עבודה סמינריונית, הוא חוקי, ואף מומלץ על ידי האוניברסיטאות ומוסדות הלימוד השונים. אז זה הרגע לעזור לעצמכם, ולפנות אל הכתובת שתעזור לכם להצטיין בקלות.
קרדיט לתמונות: freepik