לימודים בגרמניה לבעלי אזרחות גרמנית

לא פעם ולא פעמיים אנחנו שומעים בשיחות השונות, ברחבי הרשת ובתקשורת על כל אותם ישראלים אשר מעוניינים בהוצאת דרכון נוסף שיאפשר להם להירשם כאזרחים במדינה נוספת. זאת בעוד כי מדינת ישראל לא מונעת אפשרות חוקית להחזיק באזרחות כפולה ולכן, לא מעט ישראלים עושים את כל אשר ביכולתם במטרה להשיג אזרחות נוספת, אזרחות שתעניק להם את האפשרות למקסם את היתרונות המתלווים לכך ולהשיג זכויות נוספות במדינות נוספות. ברוב המוחלט של המקרים, יהיה מדובר על אזרחות אירופאית, במיוחד לאור העובדה כי מדובר על אזרחות המעניקה מגוון רחב של זכויות והטבות מסוגים שונים שאף אחד מאיתנו לא היה רוצה לפספס. על כן, במטרה לסייע לכם להבין את הנושא על שלל רבדיו, הנה כל מה שתצטרכו לדעת על לימודים בגרמניה.

לימודים בגרמניה – מה חשוב לדעת?

חשוב לציין כי סטודנטים ישראלים יכולים ללמוד ברחבי גרמניה בחינם באמצעות כל דרכון ואזרחות, בעוד שאין מחויבות להחזיק באזרחות אירופאית לצורך קבלה ללימודים במדינה. אך באותה נשימה חשוב לזכור כי האזרחות האירופאית מתלווה אל שורת יתרונות רחבה במיוחד עבור הסטודנט הישראלי אשר מעוניין ללמוד בגרמניה. ההמלצה המרכזית תהיה לנסות ולערוך בירור בכל הנוגע לזכאותם לקבלת אזרחות גרמנית או כל אזרחות אירופאית כזו או אחרת במטרה להקל על מהלך השהות שלכם במדינה וכמו גם, לחסוך בצורה משמעותית בהוצאות הכספיות שלכם. על כן, עליכם לזכור כי בעידן המודרני של היום הרבה יותר פשוט לבדוק ולקבל אזרחות אירופאית כזו או אחרת, במיוחד לאחר פתיחת האפשרות לקבלת אזרחות ספרדית או לחילופין אזרחות פורטוגלית בקרב מגורשי ספרד. נוסף על כך, לא רק יוצאי עדות המזרח זכאים לאזרחות כזאת, עליכם לזכור כי לא בטוח באפשרותכם לקבל אזרחות אירופאית מהמצוינות במידה ואתם ממוצא אשכנזי.

שורה תחתונה

חשוב לנו להזכיר כי בעת בה אנו מדברים על תהליך קבלת אזרחות אירופאית, הרי שמדובר על תהליך אשר יכול לקחת זמן. חשוב לוודא כי אתם אכן מתכננים מראש את התהליך במידה ואתם יודעים כי בכוונתם ללמוד בגרמניה יחד עם חלוף השנים הקרובות במטרה למצות את כלל האפשרויות הרלוונטיות לצד היתרונות הגלומים בכל אפשרות ואפשרות. במידה ואתם כבר נמצאים במסלול הכשרה בגרמניה ונתונים בפני מספר שנות לימוד בפניכם, קבלת אזרחות אירופאית עדיין רלוונטית עבורכם ועדיין יכולה לסייע לכם בצורה משמעותית בהשגת לא מעט הטבות.
מעוניינים בהוצאת דרכון גרמני ולא יודעים מאיפה להתחיל? אנחנו ממליצים לכם לפנות לשירותיו של דוד ידיד עוד היום.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן