שגרת טיפוח מנצחת לפנים נקיות ורכות

חשיבות השמירה על עור הפנים

הפנים שלנו הן הדבר הראשון שרואים כאשר מסתכלים עלינו, והמראה הראשון שאנו נתקלים בו מול המראה מידי בוקר. לנראות הפנים שלנו משמעות עצומה בכל הנוגע לביטחון העצמי שלנו ולרושם שאנו מותירים על אחרים. פנים נקיות וקורנות הן פנים שמקבלות בברכה אתגרים חדשים ואנשים חדשים והופכת אותנו לבעלות תחושת מסוגלות מחזקת. למרות שכולם מכירים בעובדות, עדיין לא כולנו מקפידות לשמור על שגרת טיפוח קבועה והכרחית כדי להשיג את אפקט הזוהר הרצוי.

אז למה אנחנו מתקשות להקפיד?

שגרת טיפוח מוצלחת היא הרבה יותר מכמה מוצרים טובים בהישג יד. היא ההבנה שצריך לדבוק בה לאורך זמן כדי לראות תוצאות, וההבנה שהעור שלנו חי ונושם, ומגיב לכל בחירה שלנו, גם אם לא ישירה. למרות זאת, אין ספק שחשוב לבחור את המוצרים הנכונים ביותר שהשימוש בהם יהיה מהנה ומרענן כדי שנוכל להקפיד על שגרה.

בנוסף, הזמן שלוקחת שגרה שכזו הרבה פעמים עלול להרתיע ולהרחיק אותנו מהפעולות החשובות האלו, ולכן הבסיס לניהול שגרה מנצחת היא ההבנה כמה היא משמעותית. לעיתים אנו נמנעות מקיום שגרת יופי פשוט מפני שאנו לא יודעות כיצד להרכיב אחת טובה, ואנו מספקות במועט שאנו מכירות. בדיוק בשביל זה הכנו את הפירוט הבא:

שלבים בהרכבת שגרה מנצחת

  1. ניקיון

ניקיון עור הפנים הוא הבסיס לכל פעולה אחרת. לפני השינה, לפני איפור, לפני מריחה של כל תכשיר כזה או אחר, יש להקפיד על ניקיון יסודי של עור הפנים בעזרת סבון פנים מתאים. את סבון הפנים יש לבחור על פי סוג העור והרגישויות הידועות שלו, כמו גם על בסיס היכרות עם המרכיבים הפעילים, החברה והפעולות הנוספות שהוא מבצע. כך למשל, יש סבון פנים לעור יבש מאוד ומנגד סבון פנים לעור הנוטה לשומניות. כל אחד מהם יכיל הרכב אחר.

  • לחות

קרם לחות הוא לא מותרות, הוא חובה!

ניתן לבחור את הקרם המתאים לך ממש בדומה לתהליך בחירת הסבון – על פי סוג העור והתוצאות שאת רוצה לקבל באמצעות השימוש בו. קרם לחות ישמור על עורך רך, גמיש ונעים לאורך כל היום.

  • מניעת נזקים עתידיים

השתמשו בתכשירים שיגנו עליכם מפני נזקי השמש והגיל כמו קרם הגנה ייעודי לפנים, תכשירי איפור שנבדקו ונמצאו בריאים לעור, סרום מיצוק או טיפולי פנים שגרתיים – כל אחת ומה שמתאים לעור הפנים שלה.

קרדיט unlimphotos

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן