3 הצגות מומלצות בתיאטרון בית ליסין

תיאטרון בית ליסין המוכר והידוע מעלה מגוון הצגות בכל תקופה עם רפרטואר עשיר מהארץ והעולם. התיאטרון מביא אל הבמות קלאסיקות מוכרות שעברו אינטרפרטציה בת זמננו וגם הצגות מקור נהדרות העוסקות במגוון רחב של נושאים מכל גווני הקשת החברתית. במאמר הבא תקבלו זרקור קצר על שלוש הצגות מאוד מומלצות אשר רצות על הבמה של תיאטרון בית ליסין.

“ברוכים הבאים לגיהינום”

לוח הצגות בית ליסין מציג את ההצגה של הכותב רמי ורד “ברוכים הבאים לגיהינום”. הצגת קומדיה מגניבה במיוחד ומפיה מצחוק. בעלילת ההצגה אתם תכירו את אבי בן חיים שאותו מגלם השחקן אבי קושניר.

אבי בן חיים הגיע למצב של שפל בחייו וכעת הוא רוצה לשנות את רוע הגזרה על ידי מילוי של טופס לוטו. הוא מגלה את הזכייה בדיוק כפי שהייתה משאלת ליבו, שמח ממנה, אך ממש כמה רגעים לאחר מכן הוא חוטף התקף לב ומת! רגע טראגי ומצחיק באותה נשימה.

כעת, לאחר שעלה אל השמיים, הוא מגיע אל המחלקה שלפני הגיהינום הנקראת “קדם גיהינום”. במחלקה הזו מחכה לו תור ארוך מאוד של אנשים שמתו כמוהו וכולם מחכים לשיבוץ שלהם. כאשר תורו מגיע, הוא לא אוהב לשמוע את מה שמלאך המוות מבשר לו ולכן מבקש לחזור לחיים. המלא ממלא את מבוקשו, אך שולח אותו להתעמת עם העבר. קומדיית מצבים סופר מצחיקה על העולם הגשמי ועל מה שמעבר.

“המלט”

הקלאסיקה של שייקספיר מגיעה אל במת בית ליסין בעיבוד מחודש, מודרני ומפתיע. מי שעדיין לא ראה המלט, יוכל מאוד להנות מהמחזה המיוחד ומי שכבר ראה את המחזה, יוכל לקבל תפנית חדשה ומרעננת.

המחזה מספר את סיפורו של הנסיך המלט, שאביו, מלך דנמרק בדיוק מת בפתאומיות. המוות מפתיע את הנסי הצעיר ולכן הוא מחליט ללכת לחקור את העניין ולנקום את מותו. ברגע מתרחשת גם חתונת אימו לדודו קלאודיוס אשר הופך להיות החשוד העיקרי ברצח של המלך.

המלט רוצה לנקום בדודו, אך עולות לו תהיות רבות האם כנסיך צעיר יצליח לעשות זאת? מחזה מאוד מרגש, מאוד מותח המדבר על יחסים בין אמא לבן בתוך ממלכה הסבוכה בשקרים ומזימות. שלוש שעות מרתקות וסוחפות עם שלל שחקנים מובילים.

 “לעבור את הקיר”

מחזה חדש המבוסס על הסרט של רמה בורנשטיין המגולל את סיפורה של מיכל בת השלושים שחוזרת בתשובה ולצערה הארוס שלה מבטל את החתונה ממש ברגע האחרון לאחר שכבר יש אולם, שמלה וכל מה שנדרש עבור האירוע.

מיכל לא מקבלת את המצב ומחליטה שהיא יוצאת למסע למציאת החתן והיא הולכת באמונתה השלמה אחרי האל שימצא לה חתן. כדי להצליח במשימה היא יוצאת למספר דייטים, מגיעה גם לאומן ושם היא פוגשת בזמר ורואה בו פוטנציאל. כולם מודאגים מהמצב, אך מיכל בשלה. האם היא תגיע לחופתה?

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן