הכירו את וויו סנטר – פתרונות וידאו ומולטימדיה

מחפשים אחר המצלמה הבאה שתווה אתכם בטיול שמעבר לים? או אולי אתם חפצים בקניית ציוד צילום שלם עבור VLOG שאתם זה עתה מקימים?  בעלי עסק המקיים פגישות מקוונות לעתים תכופות ומעוניינים בפתרונות לשיחות ועידה ובאיכות סאונד ונראות גבוהה? או אולי שאולי אתם מחפשים אחר פתרונות תקשורת ודיבוריות בעת הרכיבה על אופנוע? בכל נושא ונושא שכזה העונה לשם ‘מולטימדיה’ תוכלו לפנות אל הצוות המקצועי של חברת VIEWCENTER המספקת ללקוחותיה פתרונות בהתאמה אישית, ומוצרי וידאו וסאונד באיכות הגבוהה ביותר ובמחירים אטרקטיביים.

פתרון לכל לקוח

מלקוחות פרטיים, דרך לקוחות עסקיים ועד לגופים ממשלתיים וציבוריים, חברת VIEWCENTER מעניקה לכל לקוח ולקוחה את מנעד השירותים הרחב ביותר, וזאת כדי להבטיח שביעות רצון מרבית וניצול מקסימלי של התקציב כך שיענה על הצורך הנדרש. באתרה של החברה ניתן למצוא מגוון עשיר ורחב של קטלוגים שונים המספקים מענה נרחב ומדויק לקהל המבקרים. החל מקטלוג המוקדש כולו לציוד צילום ושבכך הוא מאפשר למצוא מגוון עשיר ורחב של פתרונות לצלמים חובבים ועד לצלמי סטודיו וצלמים מקצועיים, קטלוג מצלמות ובו ניתן למצוא ממצלמות סטילס ווידאו ועד למצלמות PTZ המיועדות עבור ועידות וכנסים, ועד למערכות מולטימדיה ומקרנים מן השורה הראשונה.

התאמה מלאה לצרכי הלקוח

בעוד שקנייתו של ציוד פרטי עבור צלם או דיבורית לקסדה הם מוצרים שניתן לרכוש עצמאית לחלוטין באתר, הרי שחברת וויו סנטר מדגישה בכל עת את האפשרות להתייעץ עם נציג טכני מקצועי מטעמה, ולקבל הכוונה מלאה אל המוצר הטוב ביותר. לצד זאת, ישנם מוצרים אשר מצריכים אפיון מקדים והתאמה מלאה לצרכי הלקוח. בין לקוחותיה של החברה ניתן למצוא מוסדות ציבוריים כגון בתי חולים, מוסדות אקדמיים ועוד שורה של לקוחות עסקיים אשר אינם יכולים להסתפק בקנייה עצמאית בלבד. לחברה המומחיות והניסיון אשר מאפשרים לה להבטיח את המענה המקיף ביותר ובמחירים הטובים ביותר בשוק. נוסף על כך, לבחרה ניסיון מקצועי עשיר ורחב בהקמת סטודיו לצילום, ובאפשרותה להתאים חבילות לצלמים החל מציוד כגון תאורת סטודיו מקצועית, מסך ירוק עבור אפקטים ויזואליים, חצובות ועוד מגוון רחב של ציוד היקפי.

שירות איכותי לצד ציוד מקצועי

החל משנת 2008 ועד היום, חברת וויו סנטר פועלת אל מול גופים ציבוריים, ממשלתיים מוסדיים ופרטיים, ומעניקה פתרונות אישיים העונים על הצורך המשתנה בשוק. בזכות קשריה הענפים עם היצרנים והיבואנים המובילים בשוק, משווקת החברה אך ורק ציוד איכותי ועדכני העונה על הסטנדרטים המוקפדים ביותר.

ניתובו של הציוד לצרכיהם המדויקים של הלקוחות, לא היה מתאפשר ללא שירות מקצועי המלווה את הלקוחות לכל אורך שלבי הרכישה, משלב הבדיקה הראשונית והאפיון ועד להתקנת הציוד הלכה למעשה.

קרדיט תמונה – לוגו – יח”צ

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן