איך נזהה סירים איכותיים בקלות ?

הסיר הוא העוזר הנאמן שלנו בעבודה וברקיחת מטעמים במטבח. למרבה השמחה, קולקציית הסירים העכשווית שופעת דגמים בגדלים שונים ומחומרים שונים במגוון עיצובים.
סיר לבישול וטיגון הוא כלי שימושי ועם העלייה במודעות לסירי שף גם במטבח הביתי, יותר ויותר בשלנים מחפשים סירים איכותיים אשר יפגינו ביצועים מרשימים ויחזיקו מעמד למשך שנים רבות.
כיצד תבחרו ותזהו סירים בסטנדרט גבוה ועל מה כדאי לשים דגש בבחירת הדגמים ומהיכן ניתן לרכוש סירים איכותיים? כל התשובות בכתבה שלפניכם.

סוד החומר למוליכות חום גבוהה
חומר הגלם ממנו עשוי הסיר בעל חשיבות רבה על טיב הסיר ואיכות הבישול. ישנן מתכות שנחשבות למוליכות חום טובות ומבטיחות את הבישול המהיר של התבשיל.
ישנן גם מתכות בעלות עמידות גבוהה במיוחד על מנת שהסיר יוכל ללוות אתכם באפקטיביות לאורך זמן ולעמוד בכבוד בתהליכי בישול ממושכים בהתאמה לכל סוגי הכיריים וגם לתנור.
כדאי לבדוק את התגובה בין המתכת למזונות מסוימים על מנת למנוע את ספיגת המזון במתכת.
מומלץ לבדוק מה נדרש מכם בעת תחזוקת הסירים מבחינת ניקיון והתאמה למדיח כלים ובאילו חומרים ניתן לנקות ולתחזק כהלכה את הסיר כולל עמידות בפני קורוזיה וכדומה.
החומרים הפופולאריים בסצנת הכלים הם נירוסטה שנחשבת לאטרקטיבית מבחינת מחיר וחסינה בפני שריטות, ברזל יצוק עמיד מאוד ומשמר חום מצוין אך מאתגר יותר לתחזוקה ואלומיניום שנחשב למוליך חום פנטסטי.
סירים משיש אף הם צברו פופולאריות בשנים האחרונות ונחשבים בטוחים מפני כימיקלים רעילים ומצטיינים בחימום מהיר ואחיד, כולל תכונה טבעית של נון סטיק כך שאפשר לוותר על הצורך בשימון בשמן או באמצעות חמאה. 

שילוב מנצח בין שכבות
כדאי לבדוק האם מדובר בשילוב בין מתכות מבחינת שכבות כאשר ישנם סירים איכותיים מרובי שכבות. סירים איכותיים במיוחד עשויים מחמש שכבות כוללת ליבת אלומיניום להשגת פיזור חום.
כיום ישנם גם פריטים בעלי בסיס ייחודי שתוכנן בצורה כזאת לחיסכון מקסימלי באנרגיה.
לציפוי אף יש תפקיד חשוב בסירים בכל הנוגע למניעת הידבקות המזון למשל בדגמים עם ציפוי נון סטיק. כיום סירים רבים הינם בעלי ציפוי משיש קרמי שחזק ועמיד מאוד ומונע הידבקות ברמה גבוהה.  
בכל מקרה, כדאי לוודא שהסיר אכן בריא ובטוח לבישול שהוא מיוצר ללא PFOA, עופרת או קדמיום וכן שהציפוי של המוצר אינו משחרר חלילה רעלים במהלך הבישול.

מבנה של סיר איכותי מהמכסה ועד הידיות
סירים איכותיים מגיעים עם ידיות נוחות לאחיזת המשתמש וחסינות מפני חום ושאינן מתלהטות בעת הבישול. רצוי ידיות נוחות לנשיאה עם סיליקון למשל מונע החלקה. ישנן ידיות שניתן להסיר ולהחזיר לפי הצורך.
שימו לב גם לסוג המכסה והאם תעדיפו מכסים מזכוכית המשקפים את תכולת הסיר ולפקח על תהליכי הרתיחה והבישול, כמובן מזכוכית מחוסמת העמידה בפני חום גבוה.
מומלץ לבחון אם לסיר תחתית אינדוקציה התורמת לפיזור חום אופטימאלי. כמו כן, אם הסיר מתאים לתנור ובאילו טמפרטורות הוא עמיד ואם לכיריים האם לכל סוגי הכיריים – אינדוקציה, חשמל, גז וכדומה.
כמובן שיש חשיבות גם ליצרן של הסירים כשיש חברות שמוכרות הודות לפריטים המשובחים שלהן וכן תעודת אחריות.
בקניית סירים אל תתפשרו פחות מהטוב ביותר במיוחד אם אתם רוכשים סיר אחד מכל גודל. ברשת ובאתר cook and bake תגלו סירים איכותיים העומדים בסטנדרטים הגבוהים ובתקנים המחמירים ביותר.
היכנסו לקטגוריית הסירים העשירה בדגמים מתחדשים ותמצאו הצעות לרכישת מבחר סירים מעוצבים ואיכותיים של המותגים המובילים בטווח רחב של מידות במחירים משתלמים.

קרדיט תמונה “cook and bake”

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן