גדג’טים שכל חובב אפל חייב להכיר

אפל; מי לא מכיר את השם, או את הלוגו שנמצא כמעט בכל מקום שנביט אליו? התפוח המוכר שמסמל יוקרה, טכנולוגיה וקידמה הוא גם סמל סטטוס לכל אדם שמעוניין במוצרים באיכות גבוהה במיוחד; החל מאייפון, אייפד, איירפודס פרו ועוד רבים ונפלאים שנוספים לרשימה הזו מידי יום ביומו. לא סתם אומרים שמי שקונה באפל, לעולם לא יהיה מוכן להתפשר או לעזוב את החברה לטובת מוצרים אחרים.

איירפודס פרו וגדג’טים מגניבים אחרים

לצד מוצרים כמו אייפון, איירפודס פרו ושאר הנפלאים שכולנו מכירים, ישנם גדג’טים מיוחדים שמהווים תוספת למוצרי הבסיס או כמוצרים בפני עצמם, שמטרתם לשדרג את איכות החיים שלנו אפילו יותר. הנה רק דוגמא קטנה של כמה מהגדג’טים הנפלאים הללו:

  • Apple air tag – נוטים לאבד דברים? יש לכם יותר מידי חפצים ואתם צריכים דרך לשמור שהכל יישאר במקומו? אל דאגה, אפל חשבו על הכל! התגים הקטנים מתחברים לאפליקציה מיוחדת, ומאפשרים למצוא חפצים ודברי ערך חשובים באמצעות רמקולים, הודעות והתראות.
  • מטען אלחוטי – כמו כל המוצרים של אפל, גם המטען האלחוטי מעוצב בקו האלגנטי המינימליסטי הייחודי לחברה. בעזרתו, ניתן להטעין את מכשיר הפלאפון מבלי להסתבך ולהתרוצץ בחיפושים אחר שקע בקיר. זה כל כך קל!
  • עט חכם – לא מדובר בעט רגיל כמובן, אלא בעט במקל על מי שמשתמש במוצרים של אפל לצרכי עבודה. למשל, מעצבים גרפיים שמשתמשים באייפד כדי לעצב, לצייר וכדומה. מי שמשתמש במכשיר הנייד שלו כמחשב, וכמובן עבור מי שמחזיק במסך מחשב עם אופציה של טאצ’.
  • אפל סטרימר – סדרות, סרטים, ואפילו משחקים ומוזיקה! את כל אלו אפשר למצוא בסטרימר המתקדם של אפל, שהופך את הטלוויזיה לחוויה של ממש שאפשר ליהנות ממנה לפי מצב הרוח ומה שמתחשק! וזה לא הכל; הסטרימר מאפשר להתחבר לכל מכשיר אחר של אפל שנמצא בבית, כך שניתן לבצע עוד מגוון פעולות על מסך הטלוויזיה מעבר לאפליקציות שהסטרימר מגיע איתן.
  • אוזניות או לא להיות – בואו נרחיב מעט על איירפודס פרו– אפל פרצו דרך עם האוזניות הללו, שאינן זקוקות לחוט כדי לפעול, רק לחיבור למכשיר הנייד. הן לא גדולות ולא יציבות, אלא בנויות באופן חכם כך שיתאימו במדויק לאוזן האנושית, מה שמאפשר לנו לצאת להליכות, לאימונים, ולעשות כל דבר שנרצה מבלי שהאוזנייה תיפול מהאוזן שלנו.

איכות טכנולוגית ברמה הגבוהה ביותר

האם באמת יש עוד מה להוסיף בהקשר הזה? הרי לא בכדי אפל הגיעה לנקודה שבה היא נמצאת היום; עם מיליוני מעריצים בכל העולם שמעריכים את האיכות שהם משקיעים במוצרים שלהם. כעת, אולי הגיע גם הרגע שלך להצטרף לחגיגה ולגלות עולם חדש של טכנולוגיה מתקדמת ששומרת על האיכות שלה לאורך שנים רבות של שימוש אמין? וכמובן, תתכוננו להתמכר!

קרדיט תמונה FREEPIK

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן