התקנת פרקטים קוויק סטאפ בעצמכם?

המטרה העיקרית של הפרקטים קוויק סטאפ להקל על החיים של מי שמעוניין להתקין אותם בביתו בעצמו. רק לידע כללי, אפשר להתקין אותם על גבי חימום תת רצפתי סטנדרטי. ועתה, נתרכז במאמר זה בשאלה – “איך להתקין פרקט קוויק סטאפ באופן עצמאי ובקלות?”. כל השלבים מוצגים בפניכם, אומנם בתמצות, בשל אילוצים טכניים, אבל הם ברורים למדי. הבה ונצלול למעמקי המאמר.

איך להתקין פרקט קוויק סטאפ באופן עצמאי ובקלות? יש להסיר את הריצוף הנוכחי

והרי שאלת פתיחה שאין עוד כמוה ביקום הזה – “איך להתקין פרקט קוויק סטאפ באופן עצמאי ובקלות?“, ועליה נשיב, כי קודם כל, עליכם להסיר את הריצוף הנוכחי. כדאי שתוודאו שמה שיש מתחת לריצוף מוכן להתקנה. שכל השטח יהיה חלק, נקי ומפולס. עליכם לוודא, כי הרצפה נקייה, מוצקה, כמו גם שטוחה. יש להיפטר מסמר בולט. אל תשכחו להצטייד בציוד בטיחותי, שמתאים לאופי עבודה שכזה. חבשו מגן לעיניים שלכם, וכן לאוזניים שלכם, כאשר אתם חותכים את הלוחות של הפרקט, ולבשו מגן ברכיים, כאשר אתם שמים את הקרשים.

איך להתקין פרקט קוויק סטאפ באופן עצמאי ובקלות? יש להכין את המשקופים של הדלתות

והרי שאלה מאוד ניכרת – “איך להתקין פרקט קוויק סטאפ באופן עצמאי ובקלות?“, והיא תזכה בתשובה כדלעיל. בשלב הזה עליכם להכין את המשקופים של הדלתות. תוך כדי שימוש במסור מתאים. הרבה יותר פשוט לחתוך את הפרקט מסביב לפתחים של הדלתות, לעומת חיתוך הריצוף באופן כזה שיתאים לצורה שאינה מסודרת של התבניות. בתום החיתוך, הריצוף יחליק מתחת, ויותיר נראות של גימור מעולה. ניתן לאחוז בקרש ריצוף מהשכבה התחתונה, ולשים אותו ביחד עם הצד המוגמר, למטה, בסמוך לדלתות. התוצאה תראה לכם עד כמה גבוה יש לחתוך.

איך להתקין פרקט קוויק סטאפ באופן עצמאי ובקלות? באמצעות מדידות

והגענו לשאלה הבאה – “איך להתקין פרקט קוויק סטאפ באופן עצמאי ובקלות?“, והיא תזכה אתכם בתשובה ישירה. עשו שימוש בסרטי מדידה, והתקינו בעצמכם את הריצוף באופן שהוא יהיה מקביל לקיר הכי ארוך, או לחלופין למרכז החלל. עליכם למדוד כעת את הרוחב של המקום, החל מן הקיר הכי ארוך, ולחלק את המרחק ברוחב של הפרקט. באמצעות שיטה שכזאת, תדעו את המידות של הרוחב. הותירו קצת רווח למשך שני הקירות, על מנת שתתאפשר הרחבה של הריצוף.

איך להתקין פרקט קוויק סטאפ באופן עצמאי ובקלות? יש להשתמש כעת במסור

והישורת האחרונה תלויה בשאלה – “איך להתקין פרקט קוויק סטאפ באופן עצמאי ובקלות?“, ועליה נשמח לענות. תעשו שימוש במסור, על מנת לחתוך את חומר הפרקט. בטרם שתחתכו אותו, בחנו את הוראות החיתוך שמלוות בהוראות התקנה עצמית של היצרן. כדאי שתבינו, כי פרקט זה עשוי להתרחב ולהתכווץ, בשל תנודות מסוימות של הלחות ושל הטמפרטורות. במידה והדלתות נמצאות על אחד מהקירות הקצרים, כי אז תשימו את העץ בצד של הדלתות. הדבר יוודא כי יהיה לכם קצה נקי, בלי חתכים בסף. תתחילו “לרצף” באמצעות הנחה של הפרקטים כאשר הלשון שלהם פונה אל הקירות. התקינו קרש אחרי קרש, בסמוך אחד לשני, באמצעות יישור של הלשון לתוך החריצים, ולחצו עליהם כלפי מטה, על מנת לאזן אותם.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן