הפרסומת המבריקה הזאת למכונית החדשה של סקודה לא באמת מסבירה על היתרונות של הרכב, אלא עושה משהו אחר לגמרי: משתמשת בטריק אופטי פשוט כדי להוכיח לנו שאין לנו באמת יכולת להבחין בפרטים הקטנים.
נראה אם אתם מצליחים להיות יותר חכמים מהפרסומת:
כפי שנחשף בסוף, כמעט בכל “פלאש” שחור כזה תמונת הרחוב עוברת שינוי זעיר. כשזה מגיע במנות קטנות המוח שלנו לא שם לב לשינוי, וכך אפשר בשקט בשקט להגניב לנו תמונה שונה לגמרי בלי שבכלל נשים לב לשינוי: צבעי הבניינים משתנים, המכוניות מסביב הופכות לאחרים, אישה סוחבת חזיר במורד הרחוב ועוד. הכל בלי שנרגיש.
האם זה שכנע אותנו לקנות סקודה? כנראה שלא. אבל זו עדיין אחת הפרסומות היותר מגניבות (וויראליות) שיצא לנו לראות ב-2015.
בהתחלה:
בסוף:
דרך Sploid