תעשיית הגיימינג: הבשורה המשמעותית של שוק הפירסום

תעשיית הגיימינג גדלה בישראל משנה לשנה, בניגוד לעבר, לא מדובר בהכרח בגיימרים מושבעים כי למי מאיתנו אין אפליקציית משחקים בסלולר שהוא פשוט מכור אליה?מה שהתחיל בעבר כנחלתם בלעדית של גברים מתבגרים הפך היום למיינסטרים שנוגע בכל סגמנט באוכלוסיה. אין זה סוד שמפרסמים רבים בוחרים פלטפורמות משחקים כמדיית פירסום יעילה, בין השאר מפאת העובדה כי:

  1. מדובר בפלטפורמה שנכון לעכשיו, אין לה הרבה מתחרים מבין המפרסמים
  2. בניגוד למדיה של יוטיוב, הגולש בוחר לצפות בפרסומת
  3. פרסומת אחת בכל זמן נתון
  4. המשחקים מחוברים לפיסבוק, קיימת אפשרות לטרגוט מדוייק לקהל היעד.
  5. אפשרות לחבר בין מותג למשחק בצורה מושלמת דוגמת פרסומת לרכישת רכב במשחק מירוץ מכוניות, או הצבת פירסומות בצידי מגרש הכדורגל הוירטואלי שעל המסך כדי לשדר ריאליסטיות בדומה לפירסומות שבאצטדיון אמיתי.

חברת advanced media לדוג’, מעניקה שירות ייחודי שמאפשר לגולש לזכות בעוד נקודות או מעבר בין השלבים באמצעות צפייה יזומה בפירסומת המושתלת על גבי המשחק.

 

משחקי מחשב, משחקי רשת ומשחקי סלולר הם הבשורה החדשה של עולם הפרסום. תעשיית הגיימינג היא עסק רווחי במיוחד עבור המפרסמים ועל-פי הערכות של חברת המחקר DFC Intelligence שוק הפירסום העולמי במשחקים צפוי ולהגיע ל-7.2 מיליארד דולר בשנה

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
ישנים
חדשים פופולרים
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן