הצופים באולם הקולנוע הביטו אל מסכי הטלפונים שלהם ולא ראו את זה בא

בעולם בו אנשים הופכים יותר ויותר כהי חושים, אדישים וכאלה שכבר “ראו הכל”, צריך לעשות את היוצא דופן כדי ללכוד תשומת לב. בבית קולנוע אחד הצליחו לעשות את זה בצורה מבריקה בעזרת פרסומת חכמה של “פולקסווגן” שלא תשאיר אף אחד אדיש אליה.

ראו גם: 23 פרסומות קריאטיביות עם ניצוץ של גאוניות

הצופים נכנסו לאולם קולנוע בהונג קונג, התיישבו וחיכו לסרט שלהם. ואז, ללא התראה, הוקרן על המסך סרטון שצולם מזווית העין של נהג רכב. הצופים בהו בסרטון בלי להבין מה רוצים מחייהם. בינתיים, חלק מהטלפונים הניידים באולם קיבלו הודעות טקסט שנשלחו על ידי ההפקה. בתנועה אינסטינקטיבית הם הביטו על הצג לראות מי מצלצל ובינתיים בסרטון נהג הרכב סטה מהכביש ונקלע לתאונה שהשמיעה קול התנפצות. השמשה הקדמית התרסקה. המשמעות ברורה: אל תסיר את עיניך מהדרך.

קשה לתאר את התחושה החמקמקה ומעיקה של חיים ומוות במרחק לחיצה על הנייד. עניין של שנייה והכל נגמר. ללא ספק, זה בטח הסרט הכי חזק שהם היו בו בזמן האחרון.

דרך The San Francisco Globe

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
ישנים
חדשים פופולרים
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן