30 שניות, סוכריית מנטה אחת ובובה פרוותית ופרברטית – זה היה חומר הגלם בו השתמשו אנשי הפרסום בהונג קונג כדי לייצר את אחת הפרסומות היותר הזויות שיצא לנו לראות לאחרונה, לסוכריות Rio Mints.
זה מתחיל (יחסית) רגוע: בחור בלי חולצה יושב ליד בחורה נאה בקרנבל. ואז הוא רואה שהיא מנשנשת סוכריות ושואל מה זה. היא מציעה לו סוכריה. הוא מסכים. ואז קורה הרגע הלא צפוי שלא נהרוס לכם בטקסט כדי שתופתעו גם אתם כשתראו אותו בסרטון שלמעלה.
מה לעזאזל? כנראה שכשמפרסמים מוצר כל כך נדוש כמו סוכריות מנטה צריכים להיעזר באמצעים אמנותיים לא כל כך צפויים כדי לתפוס את תשומת הלב של הצופים ולגרום להם לזגור את המותג. במקרה הזה – זה בהחלט עובד.
דרך Mashable