קעקוע הצוואר של גוגל יידע מתי אתם משקרים

אם אתם חושבים שגוגל יודעת עליכם יותר מדי דברים היום, חכו עד שתקראו על הפטנט החדש שרשמה החברה, ומתאר מוצר שיקועקע על העורף או הצוואר שלכם ויוכל לדעת כשאתם משקרים.

את הפטנט רשמה זרוע הסלולר של חברת מוטורולה, שנמצאת בבעלות ובשליטת גוגל. הרעיון הוא ליצור קעקוע אלקטרוני, שיכלול בתוכו מיקרופון וחיישנים שונים ויקועקע על הצוואר – זאת כדי ליצור ממשק קולי איכותי יותר ביננו לבין המכשירים הסלולריים שלנו.

כאשר המיקרופון יושתל לנו היישר אל תוך הצוואר הוא יהיה רגיש פחות לרעשי רקע, ויוכל גם לדעת בעזרת החיישנים מתי אנחנו מדברים. בצורה זו, על פי הפטנט, לא נצטרך ללחוץ על כפתור או להגיד משהו כמו ״אוקיי גוגל״ לפני שאנחנו מנסים לתת פקודות קוליות לנייד שלנו.

גם דיבורית תהפוך למצרך מיושן עם הטכנולוגיה הזו (במיוחד אם יהיה אפשר לעשות ״קעקוע עגיל״ תואם בשביל הרמקול).

האפשרות הנוספת, והקצת יותר פריקית, של הקעקוע הזה הוא גלאי שקרים. על פי הפטנט, הקעקוע יוכל ״להרגיש״ כשאנחנו משקרים על ידי שינוייים זעירים בעור שלנו – ולדווח את זה ל… מישהו. לא ברור למי. לא ברור בכלל למה ציינו את הפיצ׳ר הממש ממש משונה הזה ברישומי הפטנט.

מה שלא ציינו ברישום הפטנט, אגב, זה איך בדיוק ניתן להסיר אותו. מה שגורם לי לתהות אם מוטורולה רוצה שבדומה לקעקוע אמיתי, גם המיקרופון הביולוגי שלה יהיה כזה שאפשר רק להשתיל אבל אי אפשר אף פעם להוריד.

קשה להאמין שגוגל או מוטורולה באמת ירצו לעשות שימוש בפטנט המוזר הזה (שנרשם כבר במאי 2012) בשנים הקרובות. חברות רבות נוהגות לרשום פטנטים רק כדי לשמור לעצמן את הזכות התיאורטית לפתח אותם, גם אם אין להן כוונה ממשית לעשות את זה בעתיד הנראה לעין. עם זאת, אתם חייבים להודות שקעקוע כזה הוא מוצר של גוגל שלא ממש תרצו לנסות על עורכם.

דרך Mashable

אילוסטרציה: Shutterstock

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן