אמנם “גוגל” הבטיחו שלא יהיה פרסום בתוך “גוגול גלאס”
אבל
למה לא לגבות כסף לפי כמה אנשים הסתכלו, בפועל, על המודעה שלך? ולמשך כמה זמן הם הסתכלו? ואולי להראות “השלמות פרסומיות” למי שכבר הצלחנו לתפוס את תשומת ליבו
מדהים, לא?
גל מור
גל מור הוא העורך הראשי והמייסד של "חורים ברשת", שהושק ב-2006 ובו מבקרים מיליון משתמשים בכל שנה. גל מתמחה באסטרטגיות תוכן אפקטיביות, תפעול וליווי מוצרים דיגיטליים וקהילות תוכן. הוא שותף מייסד וסמנכ"ל מוצרים ב-Guruz, פלטפורמה חברתית למומחי תוכן. לשעבר מנהל תוכן ראשי ב-ynet