15 חללי העבודה המגניבים ביותר בעולם (תמונות)

כאשר מקום העבודה דורש מאיתנו להשקיע שעות אין-ספור, עיצוב סביבת העבודה הופך לבעל חשיבות מכרעת על מצב הרוח והמוטיבציה שלנו. בעוד שגורמים העוסקים בבריאות משקיעים רבות בהנדסת האנוש של המערכות הטכנולוגיות השונות, העיצוב הוא מרכיב לא פחות חשוב בסביבת העבודה.

אספנו עבורכם 15 חללי עבודה ייחודיים בארץ ובעולם, כאלה שיגרמו לכם להרגיש בתוך סרט מצוייר, בגן השעשועים או בלב היער – העיקר שלא תרגישו בעבודה.

1. Pixar

דרך Oddee

חברת האנימציה פיקסאר אחראית לכמה סרטי אנימציה שוברי קופות כדוגמת “צעצוע של סיפור”, “מפלצות בע”מ” ועוד רבים וטובים. במקום שבו היצירתיות היא המרכיב החשוב ביותר מבחינה מקצועית, מאפשרת החברה לכל עובד לעצב את חלל העבודה שלו כרצונו. ואכן, ניתן לראות חללי עבודה מסוגים שונים, כל אחד מבטא את היצירתיות של העובד השוכן בו.

 

למה לנסוע רחוק? האוטו הירוק הוא כלי חדש שיעזור לכם לאתר את המשרות המתאימות לכם לפי מרחק הנסיעה מהבית. היכנסו עכשיו לאתר אול ג’ובס והתנסו!

 

2. Edelman

תמונות: Glassdoor

אדלמן מעניקים שירותים עסקיים ושירותי יחסי ציבור עבור חברות ענק, ביניהן גם ענקית התוכנה מייקרוסופט. החלל המעוצב ודלפק הקבלה המרהיב הם רק חלק מהמראה הנגלה לאלה שהמבקרים במשרדי החברה.

 

3. Facebook

תמונות: Glassdoor

נדמה שמה שפותח במשרדים אלה משמש רבים מאיתנו זמן לא מבוטל בחיי היום יום. משרדי חברת פייסבוק לא נחשבים למשעממים במיוחד, לצד חדר האוכל המעוצב שוכנים גם חדרים רבים שהצבעים השולטים בהם הם כחול ולבן. ציונות? לא בדיוק, אבל תנו לנו להתרגש.

תמונה מתוך עמוד החברה באתר

עוד תמונות ממשרדי פייסבוק הראשיים:

 

4. Google

ואם אנו מדברים על מוצרים שבשימוש יום יומי, העיסוק בענקית התוכנה גוגל כה מתבקש. גוגל ידועה בחללי העבודה יוצאי הדופן שלה במיקומים שונים בעולם. אין סיבה להפליג למרחקים, כי ממש מתחת לאף שלנו, במשרדי גוגל שבבניין “אלקטרה” בתל אביב, מתחוללת מהפיכה עיצובית של ממש. מהפיכה בניצוחה של חברת “סתר אדריכלים” בשיתוף עם סטודיו ירון טל:

צילומים: איתי סיקולסקי, דרך Mako

העיצובים יוצאי הדופן של גוגל הם חלק מפרויקט עולמי של החברה. הנה דוגמית קטנה גם ממשרדי גוגל שבציריך, שוויץ:

דרך Oddee

 

5. גיתם BBDO, תל אביב

צילומים: עמית גורן, דרך Mako

ושוב בישראל, הפעם במשרדי חברת הפרסום גיתם הממוקמים ברמת החייל שבתל אביב. ארבע קומות מתוך שש הקומות שבמבנה, הן בעלות חלל משותף, כאשר הכניסה לבניין מתבצעת דווקא דרך קומת הגג. המשרדים מתפרסים על פני 4,500 מ”ר ומטרתם להעביר את חזון החברה: חדשנות, שקיפות ויצירתיות.

 

6. Groupon

דרך Glassdoor

את הנציגה המקומית של גרופון ודאי רובכם מכירים, אך מאחורי אתר הקופונים המקומי עומדת חברת ענק המפעילה אתרי סחר מקומיים ב-48 מדינות שונות בעולם. מטה החברה שוכן בשיקאגו, אלינויי, וכפי שניתן לראות מהתמונות, גם שם לא חסכו מעצבי הפנים בהשקעה מדוקדקת.

 

7. משרד האדריכלים Selgas Cano

דרך Oddee

אם אנשי ההייטק אוהבים לכנות את סדר יומם במשרד “ג’ונגל”, כנראה שעליהם לבקר במשרד האדריכלים הזה במדריד שבספרד. המשרד שוכן בתוככי יער עבות וקירותיו עשויים זכוכית. לא די בכך, בכדי לחסוך בחשמל, תוכנן גם הגג מזכוכית בכדי לנצל את אור היום.

 

8. משרד האדריכלים Nicolas Tye, בריטניה

דרך Telegraph

נראה שאדריכלים אוהבים לעבוד תוך מבט קבוע לנוף הסובב אותם, כי גם במחוז בדפורדשייר שבאנגליה ממוקם משרד המשקיף לנוף פנורמי עוצר נשימה. וואו.

 

9. Red Bull

דרך Telegraph

רד בול נותן לכם כנפיים, לשם כך תצטרכו את המגלשה שתחזיר אתכם חזרה לחדר הישיבות שכולל גם שולחן פינג-פונג, ככה על הדרך. את העיצוב הייחודי שהגו Jump Studios, תוכלו למצוא במטה החברה שממוקם בסוהו שבלונדון.

 

10. Skype

במשרדי סקייפ כבר ביקרתם?

צילומים: Jason Strong, דרך BusinessInsider

 

11. Fab, ניו יורק

צילום: Daniel Goodman, דרך Business Insider

משרדי החנות המקוונת הזו למוצרים מעוצבים, מתברכת בעיצוב פנים בהחלט יוצא דופן. לא ברור למה התכוונו מעצבי חדר הדיונים הזה, מה שבטוח – לא ניתן לפספס אותו בשום מצב. המשרדים שוכנים בניו-יורק סיטי.

 

12. BuzzFeed

צילום: Daniel Goodman, דרך Business Insider

אם אתם קוראים אדוקים של “חורים ברשת” ודאי יצא לכם להיתקל פה ושם באתר BuzzFeed, דף הבית של אתר הבאזז הנפלא. על פני 2 קומות המבנה ישנם חדרי דיונים העשויים מזכוכית ואזור אוכל ייחודי.

 

13. Nike

דרך Office Design Gallery

כנראה שמותג הספורט נייק יישם את הסלוגן שלו Just Do It בעיצוב המשרדים הלונדונים של החברה. משרדים חצי שקופים יחד עם סמלי החברה וכרזות קונספט המצויים בכל פינה.

 

14. Wix, תל אביב

צילומים: MYDESK, דרך Mako

לקראת סיום נחזור שוב למולדת, הפעם לסטארטאפ Wix המפתח פלטפורמה לבניית אתרים. משרדי החברה ממוקמים בנמל תל אביב ומספקים לכל חלל עבודה נוף מדהים של הטיילת ושל הים. המשרדים עוצבו על ידי משרד האדריכלים אורבך הלוי.

 

15. טוויטר

התמונות מתוך Office Snapshots

בונוס: תעלול נייר הכסף

דרך Oddee

אם תתבטלו יתר על המידה, האשקובית שלכם עלולה להישאר זמן רב ללא השגחה. זה מה שקרה ליחידת עבודה שנפלה קורבן לחברים משועממים של העובד היושב בה דרך קבע. הם פשוט השתמשו בגלילים שלמים של נייר אלומיניום בכדי לצפות כל חפץ אפשרי הנמצא בה.

ראו גם: המשטרה פשטה על משרד כדי לעצור פסל

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן