10 משטחים מגניבים במיוחד לעכבר שלכם

מאז שתמו ימי עכברי הגלגלות, אנשים כבר לא כל כך משתמשים במשטחים לעכבר. בימים בהם היו חייבים לשמור על משטח עבודה נקי כדי שלא יכנסו חלקיקי אבק לעכבר הפד היה מצרך הכרחי. היום עם הלייזרים וכל השכלולים אין ממש צורך – וחבל.

פד לעכבר הוא עדיין מצרך די מומלץ. הוא גם שומר על סביבת עבודה מסודרת יותר, גם מאפשר בדרך כלל תפקוד אחיד וחלק יותר של העכבר הממוצע, וגם אפשר למצוא פדים ממש ממש מגניבים שיעשו הרבה אופי לשולחן העבודה שלכם.

מבצע לגולשי חורים ברשת באתר “זאפו” – מתנות בעיצוב אישי.
מגנט בעיצוב אישי במתנה + 15% הנחה לעיצוב ופד לעכבר!
פד לעכבר בעיצוב אישי
לקבלת המתנה מלאו את הטופס(פרסומת):

דואר אלקטרוני *
שם
 

הנה דוגמאות לפדים מקוריים ומגניבים במיוחד שאולי ישכנעו אתכם לחזור אל האביזר הקצת נשכח הזה.

1. ספר קלטת

אם כבר משתמשים בפד לעכבר – אין סיבה שלא להיות אירוניים ומודעים לעצמנו תוך כדי, ולבחור באחד שמדמה מוצר שגם קצת קשה למצוא היום: קלטת אודיו ישנה. דרך Zazzle.

 

2. בלי לקום מהכיסא

נגמר לכם המקום על השולחן? אין בעיה – הנה משטח לעכבר שהוא חלק ממשענת היד של הכיסא המשרדי שלכם. איך לא חשבנו על זה קודם? דרך Dvice.

 

3. לחמם את היד

לקראת החורף המתקרב, הנה פד לעכבר שמתפקד גם כסוג של כפפה ליד – מעולה לסובלים מידיים קרות. החסרון: צורת ההמבורגר שלו עלולה להרתיע טבעונים ולעורר תאבון אצל הקרניבורים. דרך Oddee.

 

4. בקצב

מכירים את ההיפראקטיבים האלה שלא יכולים להפסיק לתופף לעצמם על הברך? הנה מתנה אולטימטיבית בשבילם: פד לעכבר שמתפקד גם כמערכת תופים אלקטרונית. רק תביאו אוזניות. דרך Crooked Brains.

 

5. גולפיטק

אוהבים גולף ולא יכולים להגיע לקיסריה? המשטח הזה, שמגיע עם עכבר מעוצב ייחודי, יעשו לכם גולפיטק קטן על השולחן במשרד. דרך Oddee.

 

6. פד פרסי

הדבר היחיד שחסר לשטיח-העכבר הזה המפואר הזה כדי לעשות אותו לממש מושלם זה שהוא יצליח לעופף. עד אז הוא לפחות יתן לכם הרבה סטייל אוריאנטלי למשרד. דרך Trend Hunter.

 

 

7. ארוחת בוקר

פד הביצה הזה לא מומלץ לאלה שלא מספיקים לאכול ארוחת בוקר לפני שהם יוצאים מהבית. וחבל, כי הוא ממש ממש חמוד. דרך oddee.

 

8. אני בכלל רוצה אייפד

בעוד כמה שבועות צפויה אפל לחשוף את הדגמים החדשים של האייפד – וכנראה שלכם עדיין לא יהיה כסף לקנות אותם, כי בכל זאת, מוצרים של אפל זה עסק לא זול. הנחמה: תמיד תוכלו לקנות את הפד הזה לעכבר ולהרגיש מינימום טים קוק. דרך Crooked Brains.

 

9. ממתק למוח

הבוס לא אוהב כשאתם לוקחים את העיתון לשירותים בשביל לפתור שם את הסודוקו? אז קודם כל – איכס. דבר שני: פד העכבר שיתן לכם להרגע עם שיבוץ מספרים בריבועים במשך כמה דקות באמצע היום. דרך Crooked Brains.

 

10. לא ליד הבוס

ולסיום – מכירים את משטרחי העכבר עם הפד הארגונומי? אז ברור שיש גרסאות NSFW שלו. הנה כמה דוגמאות מייצגות. את השאר תשלימו לבד. דרך Oddee.

מה אתם אומרים, מוכנים לתת צ’אנס נוסף לקונספט של משטח עבודה ייחודי לעכבר?

מבצע לגולשי חורים ברשת באתר “זאפו” – מתנות בעיצוב אישי.
מגנט בעיצוב אישי במתנה + 15% הנחה לעיצוב ופד לעכבר!
לקבלת המתנה מלאו את הטופס(פרסומת):

דואר אלקטרוני *
שם
 
מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן