המאייר הזה מצייר את הלוגואים העצובים בעולם

האם המותגים שסביבכם גורמים לכם להרגיש לפעמים, איך נאמר, עצובים? האם אתם מוצאים את עצמכם יוצאים לרחוב, מסתכלים על שלטי הפרסומות שמסביב ומרגישים שהתאגידים לא השאירו לנו לכם שום דבר אמיתי להיאחז בו? המאייר אדם ג’יי קורץ החליט שגם לו קצת נמאס מהעולם המסחרי הזה, והוא החליט להפוך כמה לוגואים מפורסמים של תאגידים ענקיים לגרסאות העצובות של עצמם. זה מצחיק כמה שזה עצוב.

“מותגים תמיד מנסים להתחפש לחברים שלנו בפידים הפרטיים שלנו”, סיפר האיש, “בטוויטר ובאינסטגרם עם תמונות נוצצות ובהירות. אבל בואו נהיה כנים, הפידים שלנו לא באמת שמחים. אנשים תמיד מתלוננים, מוציאים אנרגיות שליליות. חשבתי שזה יהיה מצחיק לזרוק כמה מותגים עצובים לתערובת הזאת”. הפרוייקט הקטן שלו התחיל עם לוגו עצוב של נייקי: “פשוט אל” במקום המסר השיווקי הרגיל של החברה. משם הוא כבר דהר קדימה ובעולם הממותג עד עייפה, יש בזה בהחלט משהו מרענן. כל הלוגואים האלה שורבטו בפרק זמן של 20 דקות, לפני שאדם היה צריך לסיים ולצאת לפגישה. נקווה שהוא מתכוון לעשות פרוייקט המשך כי המציאות האפורה צריכה עוד כמה לוגואים עצובים שילוו אותה. 

משם זה התפשט כשאדם ביקש מהעוקבים שלו לטוויטר להציע לוגואים אחרים, מה שהוליד את אלה:

 

דרך Adweek

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
ישנים
חדשים פופולרים
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן