מרצה אחד עולל לכל הסטודנטים שלו את מה שפרופוסרים רבים מפנטזים עליו

אתם מכירים את הביטוי “מאה לאלוהים, תשעים למורה ושמונים לתלמיד”? אז פרופסור אחד החליט לשחק אותה אלוהים ולהשפיע על הגורלות כל הסטודנטים שלו לאחר שספג לטענתו במשך כל הקורס לניהול אסטרטגי עלבונות, קטילות והיה עד להעתקות, לפגיעות בין תלמידים. פרופ’ איבאן הורוביץ מאוניברסיטת Texas A&M בגלבסטון, טקסס בארה”ב עשה זאת בדרך נקמנית במיוחד.

הפרופ’ פשוט עשה את מה שהיה נראה לו הכי מוצדק: הכשיל את כל הכיתה ונתן להם ציון F (נכשל) אחד גדול. כן, מבחינתו כל הסטודנטים נכשלו ביג טיים. הוא החליט גם לא להמשיך בקורס והודיע להנהלה שכעת “הסטודנטים הם הבעיה שלהם”. במייל ששלח לכולם הוא נימק את השיקול שלו לכך שהם כולם יקבלו ציון נכשל וכתב שהם אנשים “לא ישרים ולא בוגרים”. לטענתו, הסטודנטים התנהגו כמו “פרחחים” ורימו כל הסמסטר ולכן לא ראויים לשום ציון גבוה יותר.

הנה מה שכתב הפרופ’ העצבני:

“מאז שאני מלמד את הקורס תפסתי רמאים שהעתיקו. אמרו לי ‘תרגיע’, ‘צא לי מהחלל’, ‘תחזור ללמד’, כינו אותי ‘פאקינג מפגר’ בפנים שלי. סטודנט אחד רימה בכך שמילא נוכחות עבור אחר, סטודנט אחר טען שהגיע למרות שלא היה. שמעתי הרבה שמועות פוגעניות עלי ולגבי אחרים ונקלעתי בין ריבים של סטודנטים. לאור התנהגותכם בכיתה, לאף אחד לא מגיע ציון עובר או להיות בוגר המוסד הזה מאחר ואינכם מכבדים בשום צורה את האוניברסיטה הזו באופן הראוי לה. מסיבות אלו אני עוזב את הקורס באופן רשמי. בכנות, אני נגעל לגמרי. כולכם חסרי כבוד ובגרות כדי לעמוד בסטנדרטים של האוניברסיטה. כולכם נטולי הרצון או היכולת לעמוד במשימות הנדרשות כדי לעבור את הקורס הזה. אני לא אלמד את הקורס יותר ולכולכם יהיה ציון נכשל”.

אחרי המייל הזה ששלח לסטודנטים ההמומים הוא שלח אותו גם להנהלה.

סגן נשיא האוניברסיטה, ד”ר פטריק לוצ’וארן, טען שכל סטודנט יקבל ציון אישי בהתאם לעבודה שלו לאורך הסמסטר. הוא גם ציין שבניגוד לשמועות, האוניברסיטה לא תחקור העתקות ומעשי רמאות. 

הפרוספור הסביר במדיה שהוא הגיע לנקודת השבירה שלו לאחר שספג התעללות אונליין והיה עד ליותר מדי רמאות בכיתה. הוא הרגיש שהם לא מוכנים לצאת לעולם ולא מסוגלים לעשות את הדברים הכי בסיסיים. “זה מצב נדיר”, הוא הוסיף, “אני מלמד עשרים שנה ומעולם לא הכשלתי כיתה שלמה”.

בואו נגיד ככה, הצלצלול הוא באמת בשבילו.

דרך Buzzfeed

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן