בהשקעה של 3 מיליון שקלים: זה הקמפיין החדש של כוכבת הרשת

אן זיוי שגרירת URIAGE (צילום: מורן ינקו)
כוכבת הרשת אן זיוי תוביל את הקמפיין הגדול ביותר להשקת מותג דרמו-קוסמטיקה זר בישראל השנה - והפעם המדובר במותג שכבר כבש את אירופה

עולם הטיפוח הישראלי עומד בפני רעידת אדמה שיווקית חדשה. כוכבת הרשת ואשת העסקים אן זיוי חתמה על אחד מהעסקאות הגדולות ביותר בתחום הדרמו-קוסמטיקה הישראלית השנה, כשהיא עומדת להוביל קמפיין בהשקעה של 3 מיליון שקלים להשקת מותג צרפתי חדש בישראל.

המותג שעומד מאחורי ההשקה הגדולה הוא URIAGE (אוריאז’), מותג דרמו-קוסמטי צרפתי בעל מוניטין מבוסס באירופה ולמעלה מ-30 שנות מומחיות. המותג, הנמכר כבר ביותר מ-70 מדינות ברחבי העולם, עושה את צעדיו הראשונים בישראל באמצעות חברת ד”ר סמואלוב המתמחה בייבוא ושיווק מותגים מובילים בתחומי הבריאות, הטיפוח והקוסמטיקה.

אן זיוי שגרירת URIAGE (צילום: מורן ינקו)
אן זיוי שגרירת URIAGE (צילום: מורן ינקו)

למה דווקא אן זיוי נבחרה להוביל את הקמפיין

בחירתה של אן זיוי להוביל את הקמפיין אינה מקרית. אושיית הרשת המזוהה עם עולמות הטיפוח והאסתטיקה, הסטייל הייחודי והחיבור האותנטי לקהל שלה, הופכים אותה לבחירה טבעית להוביל את השקת המותג הצרפתי המובהק.

לצידה של זיוי תעמוד נבחרת שגרירות מגוונת שתחשוף לקהל הצרכנים את המגוון הרחב של סדרות אוריאז’ – המותאמות לסוגי עור שונים, כולל הרגישים ביותר ולכל בני המשפחה.

קמפיין דיגיטלי רחב היקף ונוכחות בולטת בנקודות מכירה

ההשקה בישראל תלווה בתמיכה שיווקית רחבת היקף שתכלול קמפיין ממוקד בדיגיטל, פעילות בולטת ברשתות החברתיות וחשיפה תקשורתית רחבה. הקמפיין יזכה לנראות בולטת בנקודות המכירה, בבתי מרקחת פרטיים ובסניפי רשת סופר-פארם, שם תשווק הסדרה במדפי הדרמו-קוסמטיקה.

אן זיוי שגרירת URIAGE (צילום: מורן ינקו)
אן זיוי שגרירת URIAGE (צילום: מורן ינקו)

מה עומד מאחורי המותג שמשקיע מיליונים בישראל

מותג URIAGE מתבסס על למעלה מ-30 שנות מחקר ופיתוח בתחום הדרמו-קוסמטיקה, ונחשב למותג מוביל באירופה. המותג מציע מגוון רחב של סדרות המותאמות לצרכים שונים: סדרה ייעודית לכתמים כהים, להגנה מהשמש, לעור יבש ומגורה, לעור מעורב עד שמן הנוטה לפצעונים, לעור רגיש עם נטייה לאדמומיות ועוד.

חזון השיווק: מותג מומחה ומוביל בשוק הישראלי

סגנית מנכ”לית השיווק, נועה זיו, מסבירה את המטרות השאפתניות מאחורי הקמפיין: “מטרת הקמפיין לחשוף את המותג לקהל הישראלי ולייצר מודעות ונוכחות בשוק המקומי תוך מיצוב URIAGE כמותג דרמו-קוסמטי מומחה ומוביל המביא איתו מדע, ידע דרמטולוגי וחדשנות פורצת דרך”.

Uriage
Uriage

זיו מוסיפה כי “הקמפיין יציג את הסדרות המובילות של המותג, הנחשבות פופולריות ברחבי העולם”. המותג זוכה להמלצות של למעלה מ-45,000 אנשי מקצוע בתחום הבריאות ברחבי העולם – בהם רופאי עור, רוקחים ואנשי מקצוע נוספים.

הקמפיין צפוי להתחיל בשבועות הקרובים ולהימשך לאורך החודשים הבאים, כשהמטרה היא להכניס את המותג הצרפתי לעמדת מותג מוביל בשוק הדרמו-קוסמטיקה הישראלי התחרותי.

אן זיוי שגרירת URIAGE (צילום: מורן ינקו)
אן זיוי שגרירת URIAGE (צילום: מורן ינקו)
מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
ישנים
חדשים פופולרים
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן