אדל בספלוב מככבת: בהשקעה של מיליון שקלים

אדל בספלוב בצילומי קמפיין ליראק פריז (צילום: שי פרנקו)
הכוכבת הישראלית תככב בקמפיין חדש של ליראק פריז שהושק השבוע: "אוהבת את עונת הקיץ ונמצאת המון בשמש"

יוצרת התוכן הישראלית אדל בספלוב ממשיכה את שיתוף הפעולה המוצלח שלה עם מותג הטיפוח הצרפתי היוקרתי ליראק פריז. השבוע יעלה קמפיין חדש בכיכובה, המסמן את שנתה הרביעית כפריזנטורית המותג בישראל.

הקמפיין החדש, בהשקעה של כמיליון שקלים, יוקדש להשקת שלוש סדרות מוצרים חדשניות: סדרת פרוטוקול לטיפול בפיגמנטציה ולהענקת זוהר, וסרום מיוחד לשיזוף עצמי לפנים ולצוואר. המוצרים החדשים מיועדים לתת מענה לצרכי הקיץ הישראלי, בדגש על הגנה וטיפוח מתקדם.

אדל בספלוב בצילומי קמפיין ליראק פריז (צילום: שי פרנקו)
אדל בספלוב בצילומי קמפיין ליראק פריז (צילום: שי פרנקו)

טכנולוגיות חדשניות מצרפת

סדרת פרוטוקול החדשה של ליראק פריז כוללת פתרונות טיפוליים מתקדמים לכל סוגי העור. המסיכה והסרום מכילים 20% ויטמין C טהור ומגיעים בפורמט של 14 אמפולות לטיפול ממוקד. המוצרים מבטיחים “בוסט של זוהר מיידי ולאורך זמן לעור הפנים”, לצד טיפול יעיל בפיגמנטציה באמצעות סטיק בעל גוון שמונע, מטפל ומסתיר בו זמנית.

החידוש הבולט ביותר הוא סרום השיזוף העצמי לפנים ולצוואר, המבטיח “שיזוף מושלם בלי שמש”. הסרום מכיל 97% רכיבים טבעיים ומעניק תוצאות של גוון שזוף טבעי תוך ארבע שעות בלבד.

הקמפיין ישווק ברדיו, באתרי אינטרנט ובפלטפורמות הדיגיטליות, כמו גם בחשבון האינסטגרם של בספלוב שמונה יותר מחצי מיליון עוקבים. המוצרים יימכרו אצל קוסמטיקאיות ורופאים מורשי ליראק באתר lierac.co.il.

אדל בספלוב בצילומי קמפיין ליראק פריז (צילום: שי פרנקו)
אדל בספלוב בצילומי קמפיין ליראק פריז (צילום: שי פרנקו)

“הפכו להיות חלק משגרת הטיפוח שלי”

בספלוב, בת 32, משתפת על החוויה המתמשכת: “אני נרגשת להיות הפנים של ליראק פריז לשנה נוספת. ליראק הפכו להיות חלק משגרת הטיפוח היום יומית שלי ואני גאה להוביל את הקמפיינים של החברה הזאת שהפכה להיות משפחה חמה”.

הכוכבת הישראלית, שנחשבת לאחת הדמויות המובילות בתחומי הלייף סטייל והיופי, מדגישה את הרלוונטיות של המוצרים החדשים: “כאחת שאוהבת את עונת הקיץ ונמצאת המון בשמש אני רואה חשיבות רבה בהבאת סדרת מוצרים איכותיים ומוכחים קלינית ששומרים על העור למראה שזוף וגם לטיפול פיגמנטציה ולהענקת עור זוהר”.

צמיחה מתמדת בשוק הישראלי

ברברה למפל, מנכ”לית וזכיינית בלעדית של ליראק ישראל, מסבירה את הבחירה המתמשכת בבספלוב: “אדל עולה בקנה אחד עם ערכי המותג ליראק פריז והיא משדרת רעננות, איכות, יופי ואסתטיקה. זוהי אישה חזקה ונערצת שמשלבת בין משפחה לקריירה ולא מתפשרת על טיפוח אישי”.

למפל חושפת את ההשפעה העסקית של השיתוף: “בזכות הצלחת אדל, המותג ליראק מראה צמיחה מתמדת בישראל וכיום הוא אחד מהמובילים בשוק הישראלי”.

אדל בספלוב בצילומי קמפיין ליראק פריז (צילום: שי פרנקו)
אדל בספלוב בצילומי קמפיין ליראק פריז (צילום: שי פרנקו)

חצי מיליון עוקבים

בספלוב, הנשואה לאיש העסקים מאץ’ עבד ואמא לשני ילדים – שיה וליב, בנתה לעצמה אימפריה דיגיטלית בתחומי האופנה והיופי. עם 564 אלף עוקבים באינסטגרם, היא נחשבת לכוכבת מובילה בישראל בתחומי הלייף סטייל והיופי.

חברת ליראק פריז, שנוסדה בשנת 1975 על ידי הרוקח ורופא העור ד”ר קאריל (שמו בהיפוך אותיות יוצר את שם החברה), מיצבה את מעמדה כחברת הדרמו-קוסמטיקה המובילה בעולם. החברה משווקת את מוצריה ל-65 מדינות ומדורגת במקום הראשון עולמית בתחום הדרמו-קוסמטיקה והרפואה הגנרטיבית.

כל מוצרי החברה נוצרים על ידי רופאים מומחים ונבדקים קלינית במעבדות, מה שמבטיח איכות ויעילות גבוהות שהפכו את המותג לסמל יוקרה וחדשנות בעולם הטיפוח.

אדל בספלוב בצילומי קמפיין ליראק פריז (צילום: שי פרנקו)
אדל בספלוב בצילומי קמפיין ליראק פריז (צילום: שי פרנקו)
מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
ישנים
חדשים פופולרים
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן