קניון עופר רמת אביב הפך לפני מספר ימים למגנט לכוכבי הרשת הגדולים בישראל, כאשר עשרות סלבריטאים, אינפלואנסרים ומובילי דעת קהל התקבצו תחת קורת גג אחת. הסיבה? השקת פופ-אפ חדש של מותג האופנה Cabo, שנמצא בבעלותו של השחקן בר ברימר.
האירוע, שהחל כהשקה אופנתית רגילה, הפך במהרה לתצוגת כוכבים אמיתית כאשר זמרים, שחקנים ואינפלואנסרים ידועים הגיעו להציג תמיכה ברימר ובמותג החדש שלו.

מי גנבה את ההצגה באירוע
במרכז תשומת הלב עמדה הזמרת אגם בוחבוט, בת זוגו של ברימר, שהגיעה מעודכנת כתמיד ועמדה בגאווה לצד בן זוגה ברגע החשוב. השניים, שלאחרונה איחדו כתובות בתל אביב, לא הסתירו את האהבה ביניהם והפגינו פרגון הדדי לאורך כל האירוע.
ברימר הציג בפני הנוכחים ליין חדש של פריטי קיץ טרנדיים תחת המותג Cabo, שמבוסס על הסטייל האישי הלא מתאמץ שמאפיין אותו. המותג, שנראה כי יהפוך במהרה לשם חם בקרב אוהבי האופנה הישראלית, מציע פריטים המתאימים לקיץ הישראלי.


פרטים אישיים על הקשר והעתיד
בוחבוט חשפה באירוע פרטים נדירים על הקשר שלה עם ברימר ועל תהליך הקמת המותג. “החלום של בר היה להקים מותג אופנה, במשך ה – 3 שנים האחרונות הוא מאחורי הקלעים עובד על המותג החדש, ואני שמחה לעזור לו, כולל אם צריך למכור בפופ אפ”, חשפה הזמרת.
בוחבוט גם הציעה לבן זוגה הרחבה עתידית של המותג: “אמרתי לבר שהשלב הבא זו קולקציית בגדי ים לנשים, ולאירוע השקה הגעתי עם חולצה של המותג”.
כאשר נשאלה על תוכניות חתונה עם ברימר, בוחבוט נתנה תשובה גלויה לב שהפתיעה את הנוכחים. “אנחנו כבר 4 וחצי שנים יחד, וכולם שואלים אותי מה עם חתונה….אבל אני רק בת 21!! יש לי זמן!”, אמרה בצחוק.


מי עוד הגיע לאירוע הנוצץ
השיירה המרשימה של הסלבריטאים שהגיעו לתמוך בברימר כללה שמות מוכרים מהרשת והטלוויזיה הישראלית: ליאם גולן, סטטיק, תומר הכהן, ליה שון, רומי פרנקל, תומר טליאס, רועי סנדלר, תאיר בוחבוט ועילי צ’פמן, בנוסף לעוד רבים שהפכו את האירוע לתצוגת כוכבים אמיתית.
האירוע מדגים את הכוח של רשתות החברתיות ואת הקשרים החזקים בקהילת הסלבריטאים הישראלית, כאשר כוכבים מגיעים לתמוך זה בזה בפרויקטים עסקיים וביוזמות חדשות.
המותג Cabo של ברימר צפוי להמשיך ולהתפתח, עם תוכניות הרחבה שכבר נמצאות בשלבי תכנון, ובראש ובראשונה – קולקציית בגדי הים לנשים שהציעה אגם בוחבוט.