למה אין לוולט שירות לקוחות בטלפון בישראל? יתרונות, חסרונות וכל מה שצריך לדעת

אם הגעתם לכתבה הזו, סביר להניח שמשהו במשלוח של וולט לא הלך בדיוק כמתוכנן. ראשית אנחנו מצטערים לשמוע. אין ספק שאחד הדברים המרגיזים ביותר הוא לחכות לאוכל. יכול להיות שהבעיה בשליח, אולי הבעיה באפליקציה ואולי בכלל מדובר בפאשלה של המסעדה? כך או כך – זה לא כיף. אתם רעבים ונשאלת השאלה מה עושים עכשיו?

להתקשר זה פאסה, וולט רוצים לצוטט אתכם

אם תכתבו בגוגל וולט טלפון סביר להניח, שלא תגיעו לשום מקום. אין מספר טלפון שתוכלו להתקשר אליו ולדבר עם נציג. זו החלטה מקצועית קצת משונה של וולט בעיקר בעולם בו אנחנו רגילים לשירות טלפוני כמעט בכל תחום. אז למה וולט בחרה לא להפעיל שירות טלפוני? מהם היתרונות והחסרונות של המודל הזה? בואו נדבר על זה רגע!

 למה וולט לא מציעה שירות טלפוני?

וולט מאמינה ששירות לקוחות דיגיטלי – באמצעות צ’אט באפליקציה או ברשתות חברתיות – יעיל יותר. כך שגם עם תחפשו דרך ספר טלפונים כמו של פעם – רק דיגיטלי מעולה ומקצועי – לא תמצאו מספר. לפי תפיסתם, צ’אט מאפשר לנציגים לטפל במגוון פניות בו-זמנית, לעומת מענה טלפוני המצריך הקדשת זמן בלעדי לכל שיחה. צ’אט גם מעניק ללקוחות אפשרות לתאר את הבעיה באופן מדויק, לצרף צילומי מסך אם יש צורך ולשמור תיעוד של השיחה בצורה קלה.

בנוסף, ניהול מרכז שירות טלפוני כרוך בעלויות כבדות. במקום להשקיע במוקדנים, וולט מנתבת את המשאבים שלה לטכנולוגיה שתומכת בצ’אט מהיר וזמין, מה שעשוי להוביל לחוויית שירות טובה יותר (אם זה קורה או לא, זה כבר סיפור אחר).

אבל יש גם חסרונות. לפעמים, כשאתם רעבים, עצבניים ומיואשים, כל מה שאתם רוצים זה לדבר עם מישהו שיוכל להבין אתכם בקול אנושי ומנחם. צ’אט, יעיל ככל שיהיה, לא מספק את אותה רמת אמפתיה. ומה קורה אם האפליקציה קורסת, או אם אינכם מצליחים להתחבר לאינטרנט? במקרה כזה, האפשרויות מוגבלות, והחוויה עלולה להפוך למתסכלת מאוד. 

אז איך כן יוצרים קשר עם וולט?

וולט מציעה כמה ערוצים שבהם ניתן לקבל שירות לקוחות. הפתרון הנוח והזמין ביותר הוא צ’אט באפליקציה. זו הדרך המהירה והיעילה ביותר. נכנסים לאפליקציה, בוחרים את ההזמנה שמולה יש בעיה, ומשם מגיעים לצ’אט עם נציג. חשוב שתדעו שאם אינכם מצליחים להתחבר לאפליקציה, אפשר לפנות אליהם באמצעות הודעה פרטית בפייסבוק או אינסטגרם. 

האם זה מתאים לכל אחד?

הבחירה של וולט לוותר על שירות טלפוני אמנם לא מתאימה לכל לקוח, אך היא חלק ממדיניות גלובלית שממוקדת בחדשנות, יעילות ושימוש בטכנולוגיה. לקוחות שמרגישים בנוח עם פתרונות דיגיטליים ימצאו את השירות מהיר ונוח, בעוד שלקוחות שמעדיפים תקשורת ישירה עלולים להרגיש מתוסכלים. 

לסיכום: טוב או רע? תלוי את מי שואלים

שירות הלקוחות של וולט, עם היתרונות והחסרונות שלו, הוא תוצר של העולם הדיגיטלי שבו אנחנו חיים. הוא יעיל, מהיר ומותאם למציאות העכשווית, אך לא מתאים לכל אחד. בסופו של דבר, כמו בפיצה טובה, הכל עניין של טעם. מקווים שהמשלוח שלכם הגיע!  

קרדיט תמונה PEXELS

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
ישנים
חדשים פופולרים
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן