“אנחנו הולכים לשנות את עולם הפרסום בישראל”: בלעדי | דודי דניאל, מייסד מיזם “הפרסומאים” פותח את הפה.

“תחשוב על זה ככה”, אומר דודי דניאל כשאנחנו נפגשים במשרד צנוע בראשון לציון, “יש לך עשרות אלפי עסקים קטנים ובינוניים שזקוקים נואשות לשיווק מקצועי, ומצד שני, מאות מומחי שיווק ופרסום מוכשרים שיכולים לספק להם את הפתרונות. המיזם שלנו פשוט מחבר ביניהם בדרך חכמה, יעילה ומשתלמת לכולם.”

דניאל, מומחה לאסטרטגיה שיווקית עם ניסיון עשיר בתחום, מספר על המיזם החדש שלו – “הפרסומאים” – שמבטיח לחולל מהפכה בעולם הפרסום הישראלי. “ראיתי את הבעיה מקרוב”, הוא מסביר. “מצד אחד, עסקים משלמים הון על שירותי פרסום לא יעילים, ומצד שני, אנשי מקצוע מעולים מתקשים להגיע ללקוחות ולהוכיח את הערך שלהם.”

המספרים מדברים בעד עצמם

כשאני שואל על גודל השוק, דניאל שולף נתונים מרשימים: “שוק הפרסום והשיווק בישראל מוערך בכ-12 מיליארד שקל, כשהחלק הדיגיטלי מהווה כ-60% ממנו. יש לנו כ-57,000 עסקים עם מחזור שנתי של מעל 5 מיליון שקל, וכולם זקוקים לשירותי שיווק ופרסום.”

“אבל הבעיה האמיתית”, הוא ממשיך, “היא שרוב העסקים האלה לא מקבלים את השירות שהם צריכים. הם או משלמים יותר מדי או מקבלים פחות מדי.”

המודל העסקי

הפתרון שדניאל מציע נשמע פשוט: תמורת 4,990 שקל, עסק מקבל תוכנית אסטרטגיה שיווקית שנתית מקיפה, שמגובשת על ידי צוות מומחים מובילים בתחום. “זה לא סתם עוד דו”ח”, הוא מדגיש. “זו תוכנית פעולה מפורטת שמשלבת את הניסיון והידע של מיטב המוחות בתעשייה, יחד עם טכנולוגיית AI מתקדמת.”

“תוך 8 ימי עסקים”, הוא מפרט, “הלקוח מקבל ניתוח מעמיק של העסק שלו, תוכנית אסטרטגית מפורטת, והמלצות ספציפיות ליישום. אנחנו גם מציעים אפשרות ליישום התוכנית בפועל, אבל זה כבר תלוי בלקוח.”

טכנולוגיה בשירות המומחיות

כשאני שואל על השילוב של AI בתהליך, עיניו של דניאל נדלקות. “הטכנולוגיה לא מחליפה את המומחיות האנושית, היא מעצימה אותה”, הוא מסביר. “המערכת שלנו מנתחת את הנתונים, מזהה דפוסים ומגמות, ומאפשרת למומחים שלנו להתמקד במה שהם עושים הכי טוב – לחשוב יצירתית ולהציע פתרונות מותאמים אישית.”

היעדים השאפתניים

“אנחנו מתכננים למכור 500 תוכניות בשלושת החודשים הראשונים”, אומר דניאל בביטחון. “בשנה השנייה היעד הוא 3,000 תוכניות. אבל המספרים האלה הם רק חלק מהסיפור. המטרה האמיתית היא ליצור סטנדרט חדש בתעשייה.”

האתגרים בדרך

דניאל לא מתחמק מהאתגרים. “ברור שיש המון אתגרים”, הוא מודה. “התחרות בשוק קשה, יש המון רעש, והלקוחות כבר עייפים מהבטחות שווא. אבל זה בדיוק למה אנחנו מביאים משהו אחר – שקיפות מלאה, מחיר הוגן, ובעיקר – תוצאות מדידות.”

מבט לעתיד

לקראת סיום הראיון, אני שואל את דניאל איפה הוא רואה את המיזם בעוד חמש שנים. “אני רואה את ‘הפרסומאים’ כסטנדרט בתעשייה”, הוא אומר. “מקום שבו עסקים יודעים שהם מקבלים את השירות הטוב ביותר, ומומחי שיווק יודעים שהם יכולים להביא את היכולות שלהם לידי ביטוי מקסימלי.”

“אבל יותר מזה”, הוא מסכם, “אני רואה שינוי אמיתי בדרך שבה עסקים קטנים ובינוניים מתייחסים לשיווק. לא עוד הוצאה מיותרת, אלא השקעה חכמה בצמיחה.”

עם חזון ברור, מודל עסקי מבטיח וצוות מומחים מאחוריו, נראה שדניאל עומד להצית מהפכה אמיתית בעולם הפרסום הישראלי. הזמן יגיד אם “הפרסומאים” יצליח להגשים את ההבטחה השאפתנית שלו, אבל דבר אחד ברור – יש פה משהו שונה, משהו שכדאי לשים אליו לב.

רוצים להיות חלק מהמהפכה?

דברו איתי. דודי דניאל 054-5000067

[email protected]

קרדיט : יחסי ציבור דודי דניאל

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
ישנים
חדשים פופולרים
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן