בזק אנרג’י – מהפכת החשמל החדשה בישראל

בשוק האנרגיה הישראלי מתרחשת מהפכה של ממש. חברת בזק, הידועה בעיקר כספקית תקשורת מובילה, השיקה את מיזם החשמל החדשני שלה – “בזק אנרג’י”. בשיתוף פעולה עם חברת PowerGen של קרן ג’נריישן, בזק מציגה חזון חדש לעתיד צריכת החשמל בישראל, המבטיח לשנות את פני השוק ולהביא לחיסכון משמעותי לצרכנים.

המיזם החדש, מציע מגוון מסלולים ייחודיים המותאמים לצרכים השונים של משקי בית ועסקים. לקוחות פרטיים יכולים לבחור בין שלושה מסלולים אטרקטיביים: הנחה קבועה של 7% על צריכת החשמל בכל שעות היממה, הנחה של 15% בימי חול בין השעות 7:00 ל-17:00, או הנחה מרשימה של 20% בשעות הלילה. מסלולים אלה מאפשרים לצרכנים להתאים את צריכת החשמל שלהם לאורח חייהם ולהשיג חיסכון מרבי.

גם המגזר העסקי לא נשכח. עסקים קטנים בעלי מונה ביתי נהנים מאותם מסלולים כמו לקוחות פרטיים, בעוד שעסקים גדולים יותר מקבלים הצעות מותאמות אישית. לקוחות בעלי מונה כללי זוכים להנחה קבועה של 7%, ועסקים הצורכים חשמל בתעריפי תעו”ז (תעריף עומס וזמן) במתח נמוך או גבוה, מקבלים הצעות ייעודיות המתוכננות בקפידה לפי צורכיהם הייחודיים.

מה שמייחד את “בזק אנרג’י” הוא לא רק המחירים התחרותיים, אלא גם המחויבות לאנרגיה ירוקה. PowerGen, בבעלות קרן ג’נריישן  השותפה של בזק במיזם, מספקת חשמל ממגוון מקורות ייצור, כאשר דגש מיוחד מושם על אנרגיות מתחדשות. כ-35% מהחשמל המסופק הוא “חשמל ירוק”, המופק ממתקנים סולאריים ומקורות אנרגיה נקייה אחרים. זוהי בשורה משמעותית לצרכנים המודעים לסביבה ומעוניינים להפחית את טביעת הרגל הפחמנית שלהם.

PowerGen מביאה למיזם ניסיון עשיר באספקת חשמל ללקוחות גדולים במשק. החברה מפעילה מגוון רחב של מתקני ייצור, כולל תחנות כוח המופעלות בגז טבעי, מנועי גז, מתקנים סולאריים ומערכות אגירת אנרגיה. עם הספק מצטבר של 956 מגה-וואט בטכנולוגיה קונבנציונלית ו-121 מגה-וואט של אנרגיות מתחדשות, בנוסף ל-3,000 מגה-וואט שעה של אגירה מניבה, PowerGen מהווה שחקן משמעותי בשוק האנרגיה הישראלי.

ניר דוד, מנכ”ל בזק, רואה בעולם החשמל הזדמנות אסטרטגית עבור החברה. הוא מציין כי סקרים שערכה בזק מראים אמון רב של הציבור ביכולתה של החברה להוביל מהפכה בתחום. דוד מציב יעד שאפתני של גיוס 400 אלף לקוחות עד שנת 2030, מה שמעיד על הביטחון של בזק ביכולתה לשנות את פני השוק.

ארז בלשה  מנכ”ל קרן ג’נריישן ויואב הר אבן , המנכ”ל החדש של PowerGen ובעבר מנכ”ל רפאל, מדגישים את הפוטנציאל של “בזק אנרג’י” להוביל למהפכה בתחום החשמל ולאפשר תחרות אמיתית בשוק. הם רואים במיזם הזדמנות לשבור את המונופול הקיים ולהביא לצרכנים אפשרויות בחירה אמיתיות.

חדשנות טכנולוגית היא מרכיב מרכזי בהצעת הערך של “בזק אנרג’י”. טלי פולג, סמנכ”לית השיווק בבזק, הציגה אפליקציה חדשנית שפותחה במיוחד עבור לקוחות המיזם. האפליקציה מאפשרת למשתמשים לעקוב בזמן אמת אחר צריכת החשמל שלהם, מה שמעניק להם שליטה ושקיפות חסרת תקדים על חשבון החשמל שלהם. כלי זה צפוי לסייע לצרכנים לנהל את צריכת החשמל שלהם ביעילות רבה יותר ולהשיג חיסכון נוסף.

לדברי בזק ו- PowerGen השקת “בזק אנרג’י” היא אירוע משמעותי בשוק החשמל הישראלי, מלבד תחרות במחירים וחדשנות טכנולוגית יהנו הצרכנים גם משירות לקוחות מהשורה הראשונה. עם הניסיון והמוניטין של בזק בתחום השירות, ויכולות הייצור המתקדמות של PowerGen, המיזם החדש מציב רף חדש בתעשייה.

עם זאת, האתגר העומד בפני “בזק אנרג’י” והשחקנים החדשים שנכנסו לתחום החשמל אינו מבוטל. עליהם להתמודד עם שוק מבוסס ומוכר, ולשכנע צרכנים רבים לעבור מספק החשמל המסורתי שלהם אל ספק חדש.

קרדיט תמונה FREEPIK

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן