השכרת כיתת מחשבים – מהן האפשרויות ועל אילו נקודות חשוב להקפיד?

השכרת כיתות ואולמות להרצאות, שיעורים וסדנאות הפכה לענף של ממש בישראל בשנים האחרונות, בעיקר במרכז הארץ. במקרים מסוימים נדרש לשכור לא רק כיתה או אולם בהם ניתן להעביר שיעור או הרצאה, אלא גם מקום המצויד בעמדות מחשב עבור כל אחת ואחד מהמשתתפים. עבור מי שמתעניין בהשכרת כיתת מחשבים – מהם המאפיינים הייחודיים והחשובים ביותר עליהם כדאי לשים דגש בבואנו לבחור את הכיתה אותה נשכור בסופו של דבר?

מה חשוב שיאפיין את כיתת המחשבים שאנחנו שוכרים?

כיתת מחשבים, להבדיל מכיתה או אולם “רגילים” בהם אין לכל מקום ישיבה עמדת מחשב משלו, מצריכה מאפיינים ייחודיים לה (עמדות המחשב עצמן), אך גם כמובן את המאפיינים הכלליים הרלבנטיים עבור כל כיתה או אולם המיועדים להעברת שיעורים והרצאות.

מהם מאפיינים אלו? ובכן, מבחינת המאפיינים הייחודיים לכיתת המחשבים עצמה, נרצה לוודא כי המחשבים בכל עמדה מותאמים לצרכים הספציפיים שלנו. בפרט, כי הם מצוידים במערכת הפעלה מתאימה ומתקדמת מספיק, כי מותקנות עליהם התוכנות הרלבנטיות עבור מה שאנחנו מלמדים וכו’. מומלץ כמובן להגיע למקום לפני שאתם מחליטים, שוכרים ומפרסמים את השיעור/קורס/סדנא שלכם, ולעבוד על המחשבים עצמם על מנת לוודא כי הם אכן מתאימים ונוחים לעבודה. לא תרצו להביא תלמידים ולקוחות לשיעור שלכם ולגלות תוך כדי שחלק מהמחשבים אינם מתפקדים כהלכה או כי אין על המחשבים בדיוק את מה שאתם צריכים.

מבחינת מאפיינים כלליים, חשוב לוודא כי אותו מקום מציע כיתות לימוד להשכרה בסטנדרטים הגבוהים ביותר. בפרט, חשוב לוודא כי מלבד לעמדות המחשב, כל כיתה שכזו מצוידת גם בעמדת מרצה מאובזרת ומתקדמת טכנולוגית (מחשב מתקדם, מיקרופון ומערכת הגברה טובה, מקרן, טלוויזיה להקרנת תכנים וכו’). במידה ואתם מצלמים את הקורס או השיעור שאתם מעבירים, וודאו כי ניתן לשלב בווידיאו גם קטעים מהמחשב עצמו, סביבו כנראה מתרכז חלק בלתי מבוטל מהשיעור שלכם.

כמו כן, חשוב לדאוג למאפיינים הכלליים של המקום להשכרת כיתות ממנו אתם מחליטים לשכור –

מבחינת המקום עצמו, חשוב שיהיה זה מקום מתוחזק ומאובזר, כזה אשר תמיד נקי, נעים ומסודר. הגיעו למתחם פעם או פעמיים על מנת לראות ולהרגיש בעצמכם איך נראה ומרגיש המקום במהלך יום שגרתי. וודאו גם כי ישנן פינות ישיבה נעימות ונוחות ועמדת קפה ותה, כדי שללקוחות שלכם יהיה נעים ונוח להעביר את הזמנים של ההפסקות או לפני ואחרי השיעור.

כמו כן, כדאי לוודא כי ניתן להגיע למקום בו אתם שוכרים כיתת מחשבים בצורה נוחה ופשוטה יחסית. כלומר, כי אותו בניין ממוקם בקרבה לעורקי תחבורה ציבורית ראשיים וכי ניתן גם להגיע אליו ברכב פרטי בקלות יחסית. כמו כן, חשוב במיוחד לוודא כי ללקוחות שלכם יהיה איפה לחנות, בלי שייאלצו לשלם על כך מחיר מופקע.

אלו נקודות טכניות אמנם, אך חשובות מאין כמוהן להצלחה של הקורס או השיעור שאתם מתכננים להעביר.

קרדיט לתמונות PIXABAY

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן