כך תיהנו מהיתרונות של קניות בקניון ומהנוחות של קנייה אונליין גם יחד

מרכזי קניות למיניהם ובפרט הקניונים הגדולים והמצליחים מציעים לצרכן יתרונות משמעותיים, ולכן מהווים מאז ומתמיד מוקד משיכה מרכזי לכל אורך השבוע. מצד שני, גם למדיום הדיגיטלי יתרונות משמעותיים ביותר בכל הנוגע לצרכנות וקניות. כיצד ניתן לשלב בין שני העולמות הללו, וליהנות בו זמנית מהיתרונות ששניהם מציעים?

בין אם את מחפשת אחר מעילים או מגפיים לחורף, מוצרי קוסמטיקה וטיפוח, מותגים או כל פריט אחר – כיום כבר אין צורך להתפשר לא על נוחות, לא על מבחר ומגוון ולא על מבצעים והטבות למיניהן. היתרונות של הקניונים המובילים מונגשים לנו כיום גם אונליין.

היתרונות של קנייה בקניונים לעומת קנייה אונליין

על מנת להבין את החשיבות של השילוב שמציעה לנו כיום לפחות אחת מרשתות הקניונים המובילות בישראל בין קנייה בקניון עצמו לבין קנייה אונליין, כדאי קודם להבין מהם בדיוק אותם יתרונות של כל אחת מאותן פלטפורמות צרכנות:

נניח ואנחנו מחפשות אחר ביגוד לחורף הבא – מעילים, מגפיים לנשים או לילדים ושאר פריטי ביגוד והנעלה. בקניונים הגדולים והמובילים נוכל למצוא חנויות מותגים רבות ושונות אשר מוכרות פריטים אלו, הממוקמות בסמיכות אחת אל השנייה ובנוחות כמו שלא נוכל למצוא באף מקום אחר. כמו כן, מי שטורחת לעשות כרטיס חברת מועדון בקניון נהנית ממבצעים, הנחות והטבות משמעותיות ביותר, בזכותן ניתן לחסוך הרבה מאוד כסף לאורך השנה. מעבר לכל זה, הקניון מספק לנו גם הנאה ואסקפיזם מבורך משגרת היום השוחקת והמעייפת. שילוב מנצח לא רק של חנויות רבות אלא גם של בתי קפה ומסעדות , מקומות בילוי מסוגים שונים, מתקני משחקים להעסיק את הילדים ועוד.

לעומת היתרונות הללו של הקניון, האינטרנט מציע יתרונות משמעותיים (ושונים) משל עצמו – אם אנחנו מחפשות אחר מעילים , מגפיים, חולצות וכו’ נוכל בכמה שניות למצוא מבחר עצום של דגמים ואפשרויות ולהשוות ביניהם מחירים, לברר מידע בנוגע לכל פריט או באופן כללי לקטגוריה הרלבנטית, נוכל לעשות זאת מכל מקום ובכל זמן וכו’. כולנו כבר מכירים את היתרונות של קניות ברשת…

השילוב המתבקש

אז כיצד משלבים בין היתרונות של שני עולמות הצרכנות הללו? ובכן, חלק מהקניונים מציעים את כל מה שניתן למצוא בהם גם למכירה אונליין, באתר מסודר של הקניון (או רשת הקניונים) בו ניתן לחפש בקטלוגים של כל אחת מהחנויות הקיימות בפועל בקניון.

כך ניתן גם לשמר את היתרון של חברי/ות מועדון, על שלל המבצעים וההטבות שהוא מעניק. המבחר והמגוון הם אפילו גדולים מאלו שנוכל למצוא בקניון מפני שגם אם בחנות שבקניון אחד אזל המלאי, ייתכן כי בחנות המקבילה בקניון אחר בארץ כן יש מהפריטים הללו במלאי והכל כמובן זמין באתר של הקניון באינטרנט.

כלומר, רשתות קניונים מובילות בארץ מציעות לנו כיום ליהנות משני העולמות גם יחד – מרבית היתרונות של הקניון עצמו, אך בנוחות של עולם האונליין. מגוון המותגים המועדפים עלינו לחיפוש ורכישה מכל מקום, בכל זמן וביעילות צרכנית חסרת תקדים.

קרדיט תמונה FREEPIK

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן