דשא סינטטי איכותי: כך תתקינו את הדשא הסינטטי המושלם!

התקנת דשא סינטטי דורשת עבודה מקצועית ואיכותית אם רוצים להגיע לתוצאה טובה באמת. מעבר לכך, לא דיי רק באנשי מקצוע איכותיים או בידע על אופן ההתקנה עצמה, אלא חשוב גם שהדשא הסינטטי עצמו יהיה דשא סינטטי איכותי. אז איך מתקינים דשא סינטטי ברמה גבוהה מ-א’ ועד ת’? בואו לגלות יחד איתנו!

דשא סינטטי: תכלית אחת עם מגוון פתרונות

דשא סינטטי יכול לבוא לידי שימוש במקרים רבים ומגוונים, כאשר המשותף להם הוא מצב בו לא ניתן לגדל דשא טבעי אמיתי. הסיבות לכך יכולות להיות שונות כגון חוסר זמן להשקיע בטיפוח הדשא, תנאי שטח או מזג אוויר לא מתאימים, תחזוקה שוטפת שהדשא דורש ועוד. אי לכך, ומאחר שהדשא הסינטטי אמור לספק מענה למגוון רחב של מקרים, ניתן למצוא מספר דגמים של דשא סינטטי, אשר נבדלים במאפייניהם השונים כגון אורך הדשא, עובי הדשא, הגוון הירוק שלו, צפיפות העשבים ועוד ועוד.

הכירו את הדשא הסינטטי האיכותי ביותר שיש

אצלנו ב”שירת העשבים”, תוכלו למצוא מגוון סוגים של דשא סינטטי אשר יספקו לכם מענה לכל צורך באשר הוא. לצורך הטעימה, הנה מספר סוגים אותם אנו מציעים ללקוחות שלנו:

●       דגם נפוליאון – דשא סינטטי שניחן במראה הטבעי שלו ובמגע הרך והעדין. מדובר באחד הדגמים המובילים ביותר בארץ, אשר מספק מראה ירוק טבעי, עם סיבים בעמידות גבוהה מאוד.

●       דגם שרי – בניגוד מוחלט ממרבית מהדגמים האחרים, מדובר על דשא סינטטי המיועד בעיקר לאירועים קצרי מועד. דגם שרי הוא דשא סינטטי אשר מורכב מסיבים מאוד קצרים, שיוצרים דשא סינטטי שנראה כמו שטיח טבעי.

●       דגם פריז – דשא סינטטי דגם פריז הוא למעשה דשא סינטטי בעל צפיפות הסיבים הגבוהה ביותר, אשר מעניקה מרבד נעים וירוק, שיכול לספק מענה מושלם לכל צורך באשר הוא.

כמובן שישנם דגמים רבים נוספים אותם תוכלו למצוא אצלנו, אך לעת עתה נסתפק באלו שהצגנו כאן.

איך לבחור את דשא סינטטי איכותי באמת?

בחירה של דשא סינטטי בצורה טובה צריכה להתבצע בהתאם לצורך האישי שלכם בדשא. לכן, על מנת לבחור את הדשא הסינטטי המושלם, עליכם לבחור דשא סינטטי שיעמוד בקריטריונים שונים. בין קריטריונים אלו ישנם כאלו שתלויים בכם כגון המטרה שלשמה מיועד הדשא הסינטטי, גוון הדשא הרצוי וכדומה, לצד קריטריונים שיעידו על איכות הדשא עצמו כגון איכות סיבי הדשא, עמידות הדשא הסינטטי בפני תנאי מזג אוויר שונים ועוד.

על מנת להגיע למצב בו אתם מצליחים לקלוע בצורה מיטבית לכלל הפרמטרים האלו, מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע שידעו להכווין אתכם להחלטה הנכונה ביותר, בדרך אל הדשא הסינטטי האיכותי ביותר.

כך תבצעו את התקנת הדשא הסינטטי על הצד הטוב ביותר!

לאחר שבחרתם את הדשא שלכם, תהליך התקנת דשא סינטטי הוא גם תהליך שצריך להתבצע בצורה מקצועית. עם זאת, שלב זה כבר לא תלוי בכם אלא בחברה שמבצעת עבורכם את ההתקנה. לכן, חשוב מאוד לבחור חברת התקנה מקצועית ואיכותית.

באופן כללי, התקנת דשא סינטטי מורכבת מהכנת הקרקע לקראת ההתקנה, תהליך שיכול להמשך לפעמים גם ימים שלמים, ורק לאחר מכן ההתקנה עצמה אשר נמשכת שעות בודדות בהתאם לכמות הדשא הנדרשת.

שירת העשבים: מעניקים לכם את כל מה שהגינה שלכם צריכה!

לסיכום, אם אתם זקוקים לדשא סינטטי איכותי באמת, מכל סיבה שהיא או מכל סוג באשר הוא, אנחנו בשירת העשבים כאן עבורכם. עם מגוון רחב של דגמי דשא סינטטי, כלי עבודה ייעודיים, אנשי מקצוע מנוסים ומקצועיים ועוד, נוכל לספק לכם את הפתרון המושלם לצורך שלכם, יהיה אשר יהיה. קדימה, למה אתם מחכים? צרו איתנו קשר עוד היום!

קרדיט תמונה PEXELS

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן