הכל על נישואין בזום וקבלת אזרחות

נישואי יוטה מהווים שיטה  ייחודית ומוכרת משפטית לזוגות ישראלים המעוניינים להתחתן בצורה אזרחית מבלי הצורך לעזוב את מדינת ישראל מסיבה כזו או אחרת. למעשה, מדובר על תהליך אטרקטיבי במיוחד בקרב כל אותם אנשים שלא מעוניינים, או לחילופין אינם יכולים להתחתן בעזרת טקסים דתיים מסורתיים בשטחי ישראל. על כן, במטרה לעשות לכם קצת בנושא, החלטנו לרכז עבורכם למאמר הבא מידע נוסף על נישואין בזום יוטה.

איך עובד התהליך?

נישואי יוטה מהווים תהליך אשר מורכב ממספר שלבים שונים:

• השגת הרישיון – הצעד הראשון במסגרת התהליך בא לידי ביטוי בהגשת בקשה לרישיון נישואין ממדינת ישראל. במרבית המקרים תוכלו להגיש את הבקשה בצורה מקוונת, בעוד כי תצטרכו לעמוד בכל הדרישות שנקבעו בחוק יוטה. כמו כן, את התהליך הבירוקרטי מומלץ לבצע אל מול עורך דין מנוסה המתמחה בתחום.

• קביעת הטקס – בתום קבלת הרישיון, נקבע המועד לטקס הנישואין. זאת בעוד כי הטקס מתבצע בשיחת וידאו בנוכחותו של פקיד נישואין מוסמך מיוטה. כמו כן, על בני הזוג להתלוות לשני עדים נוספים שצריכים להיות נוכחים במהלך השיחה, בעוד כי אחד העדים חייב להיות עורך דין.

• רישום במדינת ישראל – לאחר סיום טקס הנישואין, מקבלי בני הזוג תעודת נישואין מיוטה. מדובר למעשה על תעודה שניתנת להצגה למשרד הפנים הישראלי, בעוד כי על פי פסיקת בג”ץ, מחויב לרשום את הנישואין במרשם האוכלוסין הישראלי.

היתרונות של נישואי יוטה

כפי שכולכם בוודאי כבר הספקתם להבין, נישואי יוטה מתלווים אל שורה רחבה של יתרונות שונים:

1.הכרה משפטית – תחילה, ראוי לציין כי מדובר על נישואין המוכרים גם בארץ וגם בארצות הברית, מה שיעניק לכם את הזכויות והחובות החוקיות של נישואין.

2.נוחיות – נישואין ביוטה הוא תהליך המאפשר לזוגות להתחתן מבלי הצורך לנסוע לחו”ל וכך למעשה, ניתן לחסוך בזמן ובהוצאות נלוות.

3.נגישות – יתרון בולט נוסף בא לידי ביטוי בעובדה כי מדובר על אפשרות הנגישה עבור כל אותם זוגות אשר עשויים להיות מודרים, או לחילופין כאלה שבוחרים שלא להשתתף בטקסי נישואין דתיים במדינת ישראל.

שורה תחתונה

בעוד כי נישואי יוטה מציעים אלטרנטיבה מצויינת עבור זוגות רבים, חשוב כי אותם הזוגות אכן יבינו את החוקיות הכרוכה בתהליך, הן כאשר מדובר על תהליך הנישואין ביוטה והן כאשר מדובר על תהליך ההכרה במדינת ישראל. כמו כן, ראוי לציין כי התייעצות עם גורמים מקצועיים העוסקים שתחום היא מומלצת, על אחת כמה וכמה במידה ואין לכם ניסיון בתחום. מעוניינים בסיוע לנישואין אזרחיים בזום ולא יודעים מאיפה להתחיל? מרגישים מבולבלים לאור היצע האפשרויות הרחב בענף? מומלץ להתייעץ עם עו”ד מומחה בתחום.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן