חופשות שייט בקריביים לכל המשפחה באוניות פאר מפוארות של חברת קרניבל קרוז

חברת קרניבל קרוז מציעה מגוון רחב של חופשות שייט או קרוזים בקריביים שנועדו לספק כיף והרפיה לכל המשפחה. אוניות הפאר המפוארות מצוידות במתקנים ופעילויות המתאימות לכל קבוצות הגיל, ומבטיחות שכל אחד מבני המשפחה יזכה לחוויה בלתי נשכחת.

פעילויות ידידותיות למשפחות

אוניות קרניבל קרוז ידועות במגוון הרחב של פעילויות ידידותיות למשפחות. מפארקי מים ובריכות שחייה ועד מגרשי מיני גולף ומגרשי ספורט. בחברה חשבו על כל כך הרבה דרכים בכדי לשמור על הילדים מבודרים. האוניות מציעות גם מועדונים ותוכניות מחולקות לפי קבוצת גיל עבור ילדים ובני נוער, המספקות להם מרחב להכיר חברים חדשים וליהנות מפעילויות פנאי והכל בפיקוח מדריכים מוסמכים.

אפשרויות הסעדה

הארוחות בשייט של קרניבל הן חוויה בפני עצמה. האוניות בהפלגות הנופש מציעות מגוון אפשרויות הסעדה, החל במסעדות מזדמנות ועד מסעדות אלגנטיות. משפחות יכולות ליהנות מתפריטים מגוונים המתאימים לטעמים ודרישות תזונה שונות. אפשרויות ההסעדה הכלולות מבטיחות שכל אחד יוכל למצוא משהו שהוא אוהב, בין אם מדובר במזון מהיר או בארוחה גורמה.

בידור

הבידור באוניות קרניבל קרוז נועד להקסים ולבדר את כל הגילאים. משפחות יכולות ליהנות מהופעות בסגנון ברודווי, מועדוני סטנד-אפ והופעות מוזיקה חיות. יש גם ערבי סרטים תחת כיפת השמיים ומשחקי טלוויזיה אינטראקטיביים הכוללים את כל המשפחה. מגוון אפשרויות הבידור מבטיח שתמיד קורה משהו מרגש על הסיפון.

טיולים

שייט של קרניבל בקריביים מציע מבחר טיולי חוף המאפשרים למשפחות לחקור את יופיין ותרבותן של איי הקריביים. משנורקלינג במים צלולים ועד סיור באתרים היסטוריים, ישנן פעילויות שיתאימו לכל סגנון ועניין. טיולים אלה מספקים הזדמנות למשפחות ליצור יחד זיכרונות בלתי נשכחים.

חדרי אירוח

החדרם באוניות של קרניבל קרוז עוצבו תוך מחשבה על משפחות. הם מרווחים ונוחים, ומספקים מקום מפלט נעים מרגיע לאחר יום של פעילויות. ישנן גם אפשרויות לחדרים צמודים וסוויטות שיכולות להכיל משפחות גדולות יותר, מה שמבטיח שלכולם יהיה מספיק מקום לנפוש ולהירגע חופשות של קרניבל קרוז בקריביים מציעות שילוב מושלם של רגיעה והרפתקה עבור כל המשפחה.

אוניות בולטות בצי קרניבל למשפחות – קרניבל סלבריישן ומרדי גרא

אוניות השייט המשפחתיות קרניבל סלבריישן ו-מרדי גרא הן מהבולטות בצי של קרניבל קרוז ליין. שתי אוניות הענק נועדו להציע חוויות בלתי נשכחות למשפחות, ומספקות מגוון רחב של פעילויות ואטרקציות המתאימות לכל הגילאים.

קרניבל סלבריישן והמרדי גרא ידועות באווירה התוססת שלה ובאפשרויות הבידור הנרחבות שלהן. האונייה קרניבל סלבריישן מפליגה במהלך כל השנה ממיאמי לאיים הקריביים והאונייה מרדי גרא מפליגה בכל השנה מאורלנדו. האוניות כוללות מספר בריכות שחייה, מגלשות מים ומגוון מסעדות רחב. האוניות מתגאות גם באולם תיאטרון גדול להופעות ליליות, מועדון ילדים ייעודי וטרקלינים וברים רבים למבוגרים להירגע. באוניות יש דגש מיוחד על אטרקציות חדשניות. אחת התכונות הבולטות ביותר שלהן היא רכבת ההרים הראשונה אי פעם בים, BOLT, המספקת חוויה מלהיבה לחובבי הריגושים. האוניות כוללות גם אזורים נושאיים, כמו הרובע הצרפתי, המביאים טעימה של ניו אורלינס לים הפתוח עם אפשרויות הסעודה והבידור הייחודיות שלו.

שתי האוניות שמות דגש על כיף משפחתי ורגיעה, ומבטיחות שכל אחד, מילדים צעירים ועד סבים וסבתות, ימצא משהו מהנה לעשות. עם המתקנים המודרניים והפעילויות המגוונות שלהן, קרניבל סלבריישן ו-מרדי גרא ממשיכות להיות בחירות פופולריות לחופשות משפחתיות על המים.

קרניבל קרוז – התמורה הטובה ביותר לכספכם!

קרניבל קרוז ליין מציעה תמורה מצוינת למחיר, מה שהופך אותה לבחירה פופולרית בקרב נופשים מכל העולם. החברה ידועה במתן מגוון רחב של שירותים ופעילויות המתאימים לכל קבוצות הגיל, מה שמבטיח שלכולם על הסיפון תהיה חוויה מהנה. עם אפשרויות אוכל מגוונות, מופעי בידור ומתקני נופש, קרניבל קרוז ליין , שזוכה בכל כך הרבה פרסים, מבטיחה שהנוסעים ייהנו מכל רגע ויפיקו את המרב מהחופשה שלהם בלי לבזבז יותר מדי. 

קו השייט מפעיל צי גדול של אוניות, כל אחת מהן תוכננה לספק נוחות ונוחות מקסימלית. החדרים מרוהטים היטב וישנן אפשרויות רבות הזמינות שיתאימו לתקציבים שונים. הפעילויות על הסיפון כוללות הכל, החל מגלישות מים ובריכות שחייה ועד הופעות חיות ומסיבות נושא, מה שיוצר אווירה תוססת וכיפית.

יתרה מזאת, קרניבל מציעה לעתים קרובות מבצעים ומבצעים מיוחדים, מה שהופך אותה למשתלמת עוד יותר למשפחות ולקבוצות. המחויבות של החברה לספק חופשה בלתי נשכחת במחיר סביר זיכתה אותה בבסיס לקוחות נאמנים גדול מאוד. עבור אלה המחפשים דרך משתלמת לחקור יעדים חדשים וליהנות ממגוון חוויות על הסיפון, קרניבל קרוז ליין בולטת כאופציה נהדרת.

בישראל משווקת החברה באופן רשמי ובלעדי מעל 30 שנה ע”י חברת מד קרוזס.

 www.med-cruises.com

קרדיט Med Cruises

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן