השוואת מחירי ביטוח נסיעות לחו”ל

נסיעה לחו”ל עשויה להיות מרגשת במיוחד, מלאת חוויות טובות ורגעים בלתי נשכחים, כל זאת לצד התנתקות מהיום יום הלחוץ שלנו כמובן. עם זאת, כאשר יוצאים מגבולות המדינה חשוב יהיה לדאוג לביטוח נסיעות שיכסה אתכם בצרכים רפואיים ואחרים כדי שבאמת תוכלו לצאת בראש שקט. ביטוח נסיעות לחו”ל המשתלם ביותר תוכלו לעשות ברמי לוי ביטוח המאפשרת לכם לקבל מספר הצעות מחיר ולבחור את הביטוח המשתלם ביותר מבחינת התמורה, המפרט וכמובן – המחיר.

כמה עולה לנו ביטוח נסיעות לחו”ל?

העלות של ביטוח נסיעות לחו”ל מתחילה בדרך כלל באזור ה1.5$ ליום לביטוח בסיסי המכסה הוצאות רפואיות. גם כאן עשויות להיות עלויות שונות בין חברות הביטוח השונות ובהתאם לפרמטרים רבים אחרים כמו ההיסטוריה הרפואית של המבוטח, יעד הטיסה, אורך זמן הטיול. כמובן שהעלויות המשמעותיות יותר מתחילות כאשר צריך להוסיף תוספות והרחבות שונות. כאן הצעות המחיר עשויות להיות שונות זו מזו בין החברות השונות בהבדלים של עשרות אחוזים, ולכן תרצו ודאי לדעת כיצד להוזיל את ביטוח הנסיעות שלכם לחו”ל.

כיצד נוכל לחסוך בעלויות ביטוח הנסיעות שלנו לחו”ל?

יש כמה דרכים בהם תוכלו לחסוך בעלויות הביטוח שלכם לחו”ל. ראשית תוכלו להסיר את הסעיפים שאתם לא צריכים. לדוגמה: אם אינכם יוצאים לאטרקציות שטח והחופשה שלכם היא בתוך העיר סביר להניח שלא תצטרכו סעיף “איתור וחילוץ”. לבסוף, השוואת מחירי ביטוח נסיעות לחו”ל באתר רמי לוי ביטוח יחשפו אתכם להצעות המחיר הטובות ביותר מהן תוכלו לבחור את ההצעה הטובה ביותר עבורכם. הפעולה מתבצעת בקלות ובמהירות באתר רמי לוי ביטוח.

כיצד נוכל לבצע השוואת מחירי ביטוח בלחיצת כפתור?

באתר רמי לוי ביטוח תזכו לכל המידע הנדרש לכם לרכישת ביטוח נסיעות לחו”ל. כדי להשוות מחירים בלחיצת כפתור כל שאתם צריכים לעשות הוא להיכנס לאתר של רמי לוי ביטוח ודרך דף הבית או התפריט הראשי לבחור באפשרות “השוואת מחירי ביטוח”. לאחר מכן תוכלו לבחור את סוג הביטוח הרלוונטי עבורכם (במקרה הזה ביטוח נסיעות לחו”ל). ואז ללחוץ על כפתור השוואת מחירים המופיע בעמוד. כעת תועברו לטופס מילוי פרטים אונליין שמיד לאחר, בהתאם לנתונים שהזנתם, תוכלו לקבל מגוון הצעות מחיר מחברות הביטוח המובילות בישראל. חשוב לציין שכל ההתנהלות מתבצעת מול רמי לוי ביטוח , החל משלב הייעוץ, דרך רכישת הפוליסה ועד לטיפול בתביעות – כך שלא חשוב באיזו חברת ביטוח תבחרו כל ההתנהלות תהיה במקום אחד, מול הנציגים הזמינים והמקצועיים של רמי לוי ביטוח. כך תוכלו לבחור בראש שקט את הפוליסה המשתלמת ביותר עבורכם ולמקד את הפרמטרים בהם אתם מתחשבים בבחירת הפוליסה.

מדוע אנו מקבלים מחירים כל כך שונים בין חברות הביטוח לאותה נסיעה?

בענף הביטוח הפערים במחירים עשויים להגיע להפרשים של עשרות אחוזים ויותר. המחיר אינו מעיד בהכרח על טיבה או היקפה של הפוליסה ולכן המחירים עשויים להיות שונים בין החברות השונות. כמו כן המחיר עשוי להיות שונה בין יעד אחד לאחר, בהתאם למצב הבריאותי שלכם, לגילכם, לאופי הטיול ועוד. בדרך כלל ההבדלים בין החברות יהיו באותיות הקטנות, כלומר בתוספות השונות, בגובה ההשתתפות מטעם חברת הביטוח ועוד.

איך נדע שאנו בוחרים את ההצעה המשתלמת ביותר?

בחירת הפוליסה המשתלמת ביותר עבורכם תיעשה לא רק על ידי בחינת המחיר אלא גם עבור התמורה שלכם. אתם רוצים לבדוק מה כוללת הפוליסה, אילו הרחבות ותוספות, באילו תנאים ניתן לממש, מה בדיוק היא מכסה, באיזה גובה, מה גובה ההשתתפות העצמית אם יש כזו ועוד. חשוב כמובן לבחון גם את רמת השירות, הזמינות והנוחות בעבודה עם חברה מסוימת. בכל הנוגע לרמי לוי ביטוח תוכלו לקבל את השירות ישירות מנציגי החברה ולא תצטרכו לרדוף אחרי נציגי חברות הביטוח, לחכות שיהיו זמינים עבורכם או שיטפלו בכם בזמן ובנוחות שלהם. כאשר אתם מגיעים דרך רמי לוי ביטוח אתם יכולים להיות רגועים שאתם חלק מהמשפחה ומקבלים שירות ברמה הגבוהה ביותר, כאשר הכול מנוהל על ידי צוות רמי לוי ביטוח, החל משלב הייעוץ, דרך השוואת המחירים באתר, רכישת הפוליסה והתביעות במידת הצורך.

לסיכום

השוואת מחירי ביטוח נסיעות לחו”ל תאפשר לכם לחסוך משמעותית בעלויות ביטוח הנסיעות שלכם לחו”ל, לאפשר לכם לצאת בראש שקט ובמידת הצורך שיהיה לכם מענה אמיתי שיעמוד לשירותכם.

קרדיט תמונה midjourney

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן