הטרנדים החדשים בעיצוב פנים לשנת 2024

כל אחד יודע עד כמה עיצוב פנים משפיע הוא דבר חשוב. ככל שנשקיע יותר בעיצוב הבית שלנו, כך נוכל ליהנות ממנו יותר – הרי התוצאה שתתקבל תהיה חלל פנים של בית שאנחנו באמת מרוצים ממנו, שמביא לידי ביטוי את כל מה שאנחנו אוהבים. הרי מי לא היה רוצה ליהנות מבית שהוא באמת אוהב? חשוב לציין כי יש לא מעט סגנונות שונים, ויש לא מעט טרנדים חדשים בעיצוב פנים לשנת 2024. במהלך הכתבה הבאה, החלטנו להציג בפניכם את כל אותם טרנדים ולהסביר לכם כל מה שאתם צריכים לדעת עליהם.

כאשר יופי ומראה ייחודי נפגשים – פרקט פישבון

אחת הבחירות החמות במהלך השנים האחרונות עבור עיצוב פנים של כל סוגי הבתים והחללים היא ללא כל ספק פרקט פישבון, כך שאין זה מפתיע כי מדובר באחד הטרנדים הפופולריים ביותר גם בשנת 2024, לצד סוגים נוספים של פרקטים כמו פרקט למינציה לדוגמא. אז מהו בעצם פרקט פישבון? זהו למעשה דגם הפרקט הראשון הומצא אי פעם. הוא מורכב במעין צורת “זיגזג”, שמזכירה את אדרת הדג, ומכאן שמו (באנגלית המשמעות היא פרקט “עצם הדג”). המראה המיוחד הזה יוצר עניין ואיזון – מצד אחד זהו פרקט עם צורה מאוד מיוחדת שמיד תופסת את העין של כל מי שמבחין בה, אך מנגד – הוא לא דומיננטי מדי, כך שאינו משתלט על החלל ובהתאם לכך, קל להתאים אותו לרוב סוגי העיצובים היום. פרקט כזה מהווה בחירה נהדרת עבור רוב סוגי הבתים ורוב סוגי העיצובים שניתן למצוא היום, ומעבר לנראות המהממת שלו – הוא גם חזק ועמיד מאוד.

בחירה מומלצת לא פחות – פרקט למינציה

פרקט למינציה הוא מעין פרקט סינטטי דמוי עץ. חשוב להדגיש כי על אף שמדובר בפרקט סינטטי שנועד לדמות עץ, הוא איכותי מאוד ולמעשה מדובר בסוג הנפוץ והפופולרי ביותר בישראל. ניתן להזמין פרקט כזה עם פאזות ובלי פאזות (החריצים בין החיבורים). פרקטים כאלו עשויים מחומר מלאכותי בשם HDF, כאשר שילוב של החומר עם למינציה מודבקת מאשר לנו ליהנות מעיצוב מרשים של משטח הריצוף שמשדרג את הנראות בחלל בו נתקין אותו, לצד עמידות חסרת תקדים. חשוב מאוד להדגיש כי ככל שהצילום אשר מודבק על גבי הפרקט יהיה איכותי יותר – כך הפרקט ייראה טוב יותר, ויקבל מראה שדומה יותר לעץ אמיתי. לכן, לפני שנבחר פרקט, חשוב מאוד שנחוש אותו מעט, כך שנוכל להבין האם הוא מרגיש לנו כמו פרקט איכותי שמזכיר ברובו עץ מלא. כדאי לדעת כי זהו סוג פרקט אשר מיועד בעיקר למבנים פנימיים, ולכן עבור ריצוף מחדש של מבני חוץ כמו מרפסות, גינות וכדומה נעדיף לעבוד עם סוגים אחרים של פרקט מאחר ואלו יהוו בחירה מתאימה יותר.

קרדיט תמונה FREEPIK

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן