לא מספיקים הכל? איך לאכול בריא בימים עמוסים.

אנו חיים בעידן מהיר ולחוץ, שבו מולטיטסקינג היא דרך חיים –כולנו מכירים את המאבק, ימים ארוכים, רשימת מטלות אינסופית והקרב המתמיד נגד השעון.

למרות העומס הרב יש כמה דברים שחשוב שנשמור עליהם. מפגשים עם אנשים אהובים, שינה איכותית, פעילות גופנית וכמובן, תזונה בריאה.  למזון יש חשיבות רבה ביכולת שלנו לעמוד בכל המשימות הנדרשות, להיות חיוניים ואנרגטיים וגם להישאר רגועים ושלווים. אבל לאכול לוקח זמן, ולהכין אוכל – אפילו יותר.

בחיים המודרנים זמן הוא משאב יקר ויש הרבה משימות הדורשות את תשומת הלב שלנו, לכן חשוב להתאים את התזונה לסגנון החיים העמוס, כדי שתשתלב בקלות בשיגרה היומיומית ותעזור לנו לשמור על בריאות טובה, אנרגיה וגם רוגע. 

איך טכנולוגיה מהחלל עוזרת לנו לשמור על הבריאות?

בToLive ,מיזם פודטק ישראל, פיתחו שייק בריאות ייחודי, המותאם לסגנון החיים העמוס ומשתמש בטכנולוגיה ייחודית הנקראת- ייבוש בהקפאה Freeze-Dry. ייבוש בהקפאה הוא תהליך היודע לשמר את החומרים התזונתיים, הצבע והטעם של המזון לאורך זמן. בזכות יכולות השימור הגבוהות, בסוכנות החלל  NASA עושים שימוש בייבוש בהקפאה כדי לייצר מנות מזון לאסטרונאוטים הנשלחים למשימות בחלל.

תהליך הייבוש-freeze dry, הוא תהליך מדעי הכולל הקפאה, שאיבה (וואקום) וחימום קל כדי להסיר מים מהמזון הקפוא. ייבוש בהקפאה תואם את פילוסופיית המזון הנא, והוא מתבצע בטמפרטורה נמוכות. לכן, משך הייבוש יחסית ארוך.

בהשוואה לשיטות שימור מזון אחרות, ייבוש בהקפאה היא אופציה מעולה לשימור רכיבים תזונתיים. הטכנולוגיה מאפשרת לשמור על ויטמינים, מינרלים וחומרי מזון חיוניים אחרים. לכן זו שיטה שהולכת וצוברת פופולריות בעיקר מטעמים בריאותיים.

קרדיט- חגי לפלר

פורמולות פונקציונאליות ייחודיות

את השייקים של ToLive פתחו צוות מקצועי הכולל נטורופתית בכירה, תזונאית קלינית וטכנולוגית מזון והם נחשבים בשורה חדשה בתחום מזון הבריאות. כל שייק מכיל פירות, ירקות, סופרפודס, חלבונים וסיבים תזונתיים. את השייק ניתן להכין בכל מקום, גם באמצע יום עמוס, ובכל זמן בשייקר רגיל או בקבוק (ללא צורך בבלנדר חשמלי). אפשר להכין את השייק עם כוס חלב (מכל סוג) או מים, תוספת של מספר קוביות קרח יהפכו אותו למשקה קיץ בריא, קריר ומרענן.

 שייק ToLive מעניק אנרגיה ומחזק את הגוף. כל שייק הוא ארוחה קטנה ויכול להחליף ארוחת בוקר או ארוחת ביניים. עם השייקים של ToLive אין צורך להכין מראש מזון במקרר או במקפיא, אפשר פשוט להכניס לתיק שקית שייק ולחסוך המון זמן ומאמץ בימים העמוסים.

הכינו לעצמכם מלאי של שקיות, כך שאף פעם לא תישארו רעבים, או תתפתו למזון מהיר ומעובד. 

למידע נוסף  www.tolivesmoothies.com

קרדיט תמונה – חגי לפלר

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן