כמי תכשיטי מעצבים: חומרי גלם איכותיים עטופים בהשראה

בעת שאנחנו עונדים תכשיט, הרי שהחיבור אליו מוכרח להיות אישי, מוכרחות להתלוות אליו אמוציות מסוימות, תחושות וכימיה שנוצרת כמעט בין רגע.

בחיפושכם אחר תכשיט ייחודי הרי שפריטים העשויים בעבודת יד מעניקים את המענה המדויק ביותר, ובכמי תכשיטי מעצבים תוכלו למצוא שפע של יצירות שהשראתן שאובה מתוך הנופים, הניחוחות, האדריכלות והתרבות הארצישראלית.

באתר של כמי, מעצבת תכשיטים, תוכלו להתרשם ממגוון רחב של תכשיטים ייחודיים, כולם עשויים במלאכת מחשבת קפדנית ובעבודת יד מלאה. כמי, המתמחה בצורפות, הקימה ומנהלת יחד עם אחותה שרה סטודיו שכולו יצירה ועשייה.

העיצובים משלבים בין מגוון סגנונות, תוך הסתמכות על חומרי גלם מובחרים ואיכותיים. כל תכשיט מתוכנן ומבטא רגשות, השראה והמון יצירה.

הקפדה יתרה בבחירת חומרי הגלם

כל פריט ופריט המוצע באתרה של כמי, עשוי מכסף 925, זהב 14 קרט או גולדפילד, מונחים שמרביתנו מכירים, אך עד כמה אנו מבינים היטב את משמעותם והשפעתם.

כסף טהור 925 הוא סגסוגת שמכילה 92.5% כסף טהור ו-7.5% מתכות אחרות, בדרך כלל נחושת. הכסף הטהור מציע איזון מושלם בין טהרת הכסף לבין עמידותו תוך שהרכב הסגסוגת מאפשר למעצבי תכשיטים ליצור עיצובים מורכבים ודקיקים שלא תמיד ניתן להשיג באמצעות כסף טהור 100% הנחשב למתכת רכה יתר על המידה.

לצד הנוכחות הברורה שלו, זהב 14 קרט נוטה להישחק פחות, הוא עמיד מאוד, ולכן מתאים לשימוש יומיומי ולפריטים שאנו רוצים לענוד כל העת.

חומר גלם נוסף בו מתמחה כמי הוא גולדפילד, מונח שמתאר טכניקה ייחודית בייצור תכשיטים, בה משולבת שכבה עבה של זהב אמיתי עם מתכת בסיסית, לרבות נחושת וכסף. שכבת הזהב בגולדפילד עבה משמעותית יותר מאשר בתכשיטים בציפוי זהב רגיל, מה שמבטיח עמידות גבוהה יותר לבלאי, וכן היא מונעת רגישויות ואלרגיות שיכולות לנבוע ממגע בין העור לבין מתכות אחרות.

כל לקוח ולקוחה המבקרים באתרה של כמי, מקבלים תכשיטים העשויים בעבודת יד ושנוצרים עם חומרי גלם מוקפדים בלבד.

עבודת יד קפדנית ואישית

כל תכשיט ותכשיט מקבל את מלוא שימת הלב, ומבטיח גימור מושלם ומראה

ההקפדה ניכרת ולו בפרטים הקטנים ביותר, החל מן ההלחמות ועד לשיבוציהן של אבני חן טבעיות המקנות לכל תכשיט נוכחות ומראה שאין שני לו.

לקוחות המבקשים לשלב חריטה והקדשות אישיות על גבי התכשיטים, בהחלט יכולים למצוא אוזן קשבת, ובמרבית הפריטים תוכלו לשלב מסרים לעצמכם או לאנשים היקרים ללבכם.

חוויית קנייה אישית ועכשיו גם הטבות ללקוחות

כשם שכמי יוצרת את תכשיטיה בעבודת יד ובאופן אישי, כך גם הקולקציות מתעדכנות חדשות לבקרים ומשתנות.

לקוחות קיימים ומתעניינים המבקשים להישאר מעודכנים עם הקולקציות החדשות והפריטים שעולים לאתר, יכולים עתה להצטרף למועדון הלקוחות של כמי דרך הוואטסאפ. חברי המועדון זוכים להטבה עם הנחה ע”ס 10% בקניית הפריט הראשון.

בקרו באתר “כמי תכשיטי מעצבים” לפרטים נוספים, להתרשמות מן התכשיטים ולהתייעצות אישית בכל שאלה.

לאתר כמי תכשיטי מעצבים: https://www.cami.co.il/

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן