כל מה שחשוב לדעת על אינטרקום לבית פרטי

רגע לפני שאתם מבצעים התקנה של אינטרקום לבית פרטי, או לחילופין אינטרקום לבניין, חשוב שתהיו מודעים לכל השלבים המתלווים אל התהליך וכן, להבין כיצד תוכלו לבצע את הבחירה הנכונה. למעשה, חשוב לקחת בחשבון כי העובדה כי מערכות האינטרקום של היום הן מפותחות מאוד, ומאפשרות סנכרון למצלמות אבטחה, בתים חכמים, יישומי אבטחה ייעודיים וכיוצא בכך.

המערכות המובילות במדינת ישראל

במידה ואתם מעוניינים לרכוש מערכת אינטרקום לבית פרטי , חשוב שתכירו חלק מהדגמים המובילים בשוק, ביניהם:

• אינטרקום אלחוטי – אינטרקום לבית פרטי או לבניין אשר פועל על גבי רשת האינטרנט.

• אינטרקום דיגיטלי – אינטרקום אשר מיועד בעיקר לבתי מגורים ולמשרדים שכן, מדובר על מערכת אשר פועלת על תקשורת דיגיטלית דו כיוונית לבין הכניסה למבנה, לבין הכניסה לדירה.

• אינטרקום עם מצלמה – אינטרקום אשר מתאים בעיקר לבתים ולמשרדים, אשר מאפשר זיהוי בווידאו, נוסף על האפשרות לזיהוי קולי.

היתרונות של מערכת אינטרקום

אינטרקום לבניין, לבית פרטי או למשרד היא בעצם מערכת סגורה אשר מספקת תקשורת דו כיוונית בין האנשים שנמצאים בתוך הבית לבין האנשים שנמצאים מחוצה לו. במרבית המקרים, מערכת האינטרקום תהיה מורכבות ממספר מכשירים אשר ממוקמים בכניסה לבניין, וביחידות הדיור. זאת בעוד כי כל המערכות כוללות בתוכן מיקרופון ורמקול, בין אם מדובר על מערכת פשוטה ובין אם מדובר על מערכת מתקדמת במיוחד. על כן, בעוד כי חלק מהדגמים הם בסיסיים במיוחד, חלק אחר כוללים בתוכם בין היתר זיהוי טביעות אצבע, מצלמות אבטחה וכן הלאה. משכך, מיותר לציין כי אחד מהיתרונות הבולטים ביותר של התקנת מערכות אינטרקום בבית או במבנה בא לידי ביטוי בעובדה כי מדובר על דרך מצוינת לשיפור האבטחה.

כך תבצעו את הבחירה הנכונה

טרם הגעתכם אל מעמד הבחירה, יש מספר פרמטרים חשובים שכדאי לקחת בחשבון:

• הצורך שלכם – תחילה, עליכם להבין מדוע אתם בכלל צריכים אינטרקום. זאת בעוד כי ישנן מערכות בסיסיות לבקרה על מבקרים, אך ישנן מערכות מתקדמות יותר, כמו למשל אינטרקום עם טכנולוגיית טביעת אצבע. לכל סוג מטרה שונה, שעונה על צרכים שונים.

• גישה מרחוק – חלק ממערכות האינטרקום הן מערכות המבוססות על מעגל סגור בעוד כי חלק אחר, הן אלחוטיות, בעוד כי אחרות אפילו מהוות חלק מובנה בתוך בתים חכמים. במילים אחרות – במידה ויש לכם את הצורך בגישה מרחוק, הרי שעומדת בפניכם האפשרות להתקין אינטרקום סלולרי המתלווה אל כרטיס סים או לחילופין אינטרקום שפועל בעזרת טכנולוגיית Wifi.

• עלויות – דבר אחרון וחשוב לא פחות שכדאי לקחת בחשבון הוא שטווח המחירים להתקנת המערכת הוא רחב במיוחד שכן, במטרה לוודא כי אתם אכן מבצעים את הבחירה שתספק תמורה הולמת עבור ההוצאה הכספית שלכם, ההמלצה שלנו תהיה לערוך סקר שוק מעמיק והשוואה בין הדגמים השונים, טרם הגעתכם אל מעמד הרכישה.

קרדיט תמונה FREEPIK

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן