על החשיבות מאחורי הפקת סרטון מוצר

בעת בה אנו מציגים את המוצר שלנו בפעם הראשונה בפני קהל הלקוחות שלנו, ואנו מעוניינים להכניס מוצר חדש לתוך שוק מלא במתחרים, הרי שנהיה חייבים לבצע הפקת סרטון מוצר אשר יבדיל את המוצר שלנו מיתר המוצרים השונים בשוק. למעשה, הפקת סרטוני מוסר מדגישה בצורה משמעותית את היתרונות של המוצר הבלעדי אותו אתם מעוניינים לפרסם, על פני מוצרים אחרים באותה הקטגוריה, מתוך מטרה שקהל היעד שלכם יעדיף לרכוש את המוצר שלכם, ולא של המתחרים שלכם. במילים אחרות – עליכם לזכור כי אתם תמיד נמצאים בתחרות שתדרוש מכם מחשבה, יצירתיות, חשיבה מחוץ לקופסא ועוד שורה רחבה של פעולות שונות שמטרתן העיקרית היא להשאיר אתכם במודעות הציבור לאורך זמן ארוך ככל הניתן. זכרו, המטרה העיקרית שלכם בתור בעלי עסקים, תהיה לוודא כי אותו המסר שאתם מעוניינים להעביר באמצעות הפקת סרטוני מוצר, ייטמע בצורה האידיאלית בקרב קהל היעד שלכם, מה שישפיע בצורה נרחבת על תהליך המרת הלקוחות, ויתורגם בסופו של יום ליצירת רווחים.

העתיד כבר כאן

כאשר אנו מדברים על פרסום מוצרים, ניתן להבחין בעובדה כי בעידן המודרני של היום אנחנו נמצאים במהפכה טכנולוגית ששינתה בצורה ניכרת את חוקי המשחק, בצורה שמחייבת את בעלי העסקים השונים להיעזר ביכולות הסתגלות מהירות, על מנת להישאר במשחק, ולא להישאר מאחור. במידה ובעבר היה נהוג להציג את המוצר בעזרת תמונה ומספר מילים המתארים את המוצר, לצד הוראות שימוש והפעלה, הרי שבעידן של היום המצב הוא שונה לחלוטין. זאת בעוד כי ההתפתחות הטכנולוגית שינתה את העולם בצורה דרסטית, מה שהפך את פעולת פרסום המוצרים ליותר יצירתית, מתוחכמת ודינמית.

למה חשוב לשים לב לפני שמתחילים לבצע הפקת סרטוני מוצר?

טרם הפקת סרטון מוצר, חשוב שתשימו לב למספר דברים חשובים, במטרה לוודא כי אתם מקבלים את הסרטון המדויק ביותר, שיצליח לענות על הצרכים שלכם:

• הגדרת יעדים – לפני שאתם ניגשים להפקה של סרטון מוצר, עליכם להחליט ולהגדיר את מטרותיכם בראש ובראשונה. מצד אחד, הדבר יסייע לכם בבחירת הפורמט המתאים ביותר לוידאו בהמשך. מצד שני, מדובר על סיעור המוחות הראשוני הסובב סביב הסרט, מה שיסייע לכם בהבנת הכיוון שלכם בהפקת הסרטון.

• אבחון קהל היעד – לאחר שהגדרתם את המטרות והיעדים של הסרטון, כעת עליכם לבדוק למי מיועד הסרטון, ומהו המסר המרכזי אותו אתם רוצים להעביר. במילים אחרות – הגדרה מדויקת של קהל היעד שלכם תסייע לכם בבחירת הטון והשפה המתאימים ביותר לסרטון, מה שיתרום בצורה נרחבת לאפקטיביות הסרטון.

• כתיבת תסריט – דבר אחרון וחשוב לא פחות יהיה לכתוב תסריט מדויק שכן, מדובר על הבסיס של הסרטון כולו, ומדובר על השלב בו מחליטים על אופי הסיפור. ההמלצה שלנו? תהיה לעשות זאת לצד חברה מקצועית, שתספק לכם תסריט מדויק, ותפיק עבורכם את סרטון המוצר האידיאלי.

קרדיט תמונה FREEPIK

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן