הפתרון לקיץ החם  תכנון והקמת בריכה ביתית עם פלגים בריכות שחייה

בעלי בתים פרטיים? זה הזמן לחיות את החלום וליהנות מקיץ מרענן במיוחד באמצעות בריכת שחיה ביתית ומעוצבת של חברת פלגים

בריכות שחיה ביתיות בשטח החצר הן אומנם סמל סטטוס המשדר יוקרה ואיכות חיים ומשדרג באופן משמעותי את הנכס הפרטי העומד לרשותכם, אך יותר מכל הן המפלט והפתרון הטוב ביותר לחודשי הקיץ החמים. אנחנו בחברת פלגים, מזמינים גם אתכם להסתייע בניסיון המקצועי העומד לרשותנו בכל הנוגע לשירותי תכנון, הקמה ותחזוקה של בריכות שחייה ביתיות ומעוצבות ומאפשרים גם לכם ליהנות מהפתרון הנכון והטוב ביותר לקיץ החם.

איזה סוגי בריכות ביתיות קיימות?

כאשר מדברים על סוגי בריכות שחיה פרטיות המותאמות לשטח החצר של הבית הפרטי, מדברים למעשה על ארבעה סוגי בריכות עיקריים: בריכות בטון, בריכות בטון סקימרים, בריכות מתועשות ובריכות גלישה ללא קצה. בשלב זה נציין שישנם מספר פרמטרים מקצועיים באמצעותם ניתן להתאים בעבורכם את סוג הבריכה, ביניהם: גודל ושטח החצר המיועדת, שלבי הבנייה של הבית וכמובן מסגרת התקציב העומדת לרשותכם. כך או אחרת, אצלנו בחברת פלגים תוכלו למצוא את מעטפת השירות המורחבת ביותר לצרכי תכנון והקמה של בריכות שחיה פרטיות ומעוצבות המותאמות לכל סביבת מגורים פרטית באופן אישי.

בריכת שחייה פרטית בשטח החצר – כל היתרונות

להליכי התכנון וההקמה של בריכות שחיה ביתיות ופרטיות נלווים יתרונות משמעותיים, ביניהם:

  • מראה יוקרתי – כל בריכת שחייה פרטית מעניקה מראה יוקרתי ומרשים לחצר הבית הפרטי.
  • השבחת הנכס – הקמתה של בריכת שחייה ביתית בשטח החצר משדרגת באופן משמעותי את הנכס ומעלה את שוויו הכספי.
  • פינוק משפחתי – הימצאותה של הבריכה הפרטית בשטח החצר שלכם, תאפשר לכם ליהנות משעות רבות של פינוק משפחתי.
  • קיץ מרענן במיוחד – בריכת השחייה הפרטית תאפשר לכם ליהנות מקיץ מרענן וכיפי במיוחד עם כל בני המשפחה והחברים.

למה דווקא איתנו?

אנחנו בחברת פלגים עוסקים ומתמחים בתהליכי תכנון, הקמה ותחזוקה של בריכות שחייה ביתיות ופרטיות מאז שנת 1996 ולאורך כל השנים אנו עושים זאת על הצד המקצועי והמקיף ביותר. לרשותנו, מגוון רחב של פתרונות שירות להקמתן של בריכות שחיה פרטיות, תוך שימוש בטכנולוגיות “ירוקות” שנועדו לחסוך אנרגיה ומים ושימוש בחומרים ידידותיים לסביבה ולאדם. בנוסף, אנו מקפידים על תקנות הבטיחות המחמירות ביותר לאורך כל שלבי הפרויקט, תוך מתן דגש לתקנות וחוקי הבנייה.

חשוב לנו שתדעו: בנוסף לשירותי תכנון והקמה של בריכות שחיה ביתיות, אנו מתמחים גם בתהליכי תכנון והקמה של מתקני ג’קוזי לחצר, בריכות נוי, מזרקות וחדרי ספא במגוון מרשים של עיצובים.

תכנון בריכת שחיה פרטית – מהיכן מתחילים?

הליך התכנון של בריכת השחייה הפרטית בשטח החצר מתחיל בהגדרת סוג וגודל הבריכה, מיקומה המדויק בשטח החצר, היקף התשתיות הנחוצות לצורך הקמתה ותחזוקתה וכמובן התייחסות נקודתית לסוג הקרקע עליו עתידה להיבנות הבריכה. באופן זה, ניתן לתכנן בריכות בצורה הנכונה ביותר את בריכת השחייה הפרטית ולהבטיח לעצמכם הרבה קייצים מרעננים וכיפיים במיוחד.

ניסיון רב השנים העומד לרשותנו בחברת פלגים בכל הנוגע בתחום תכנון והקמת בריכות שחיה פרטיות , יאפשר גם לכם ליהנות מבריכות שחייה מעוצבות ומרשימות בשטח החצר שמצד אחד יאפשרו לכם ליהנות מהחוויה המרעננת, הכיפית והבטוחה ביותר בזמן השימוש ומצד שני לא יצריכו אתכם להשקיע משאבים רבים ויקרים של כסף וזמן לצורך תחזוקן.

פתרונות השירות שלנו מיועדים ומותאמים לבעלי בתים פרטיים ולאדריכלים ומעצבי פנים הנדרשים לתהליכי תכנון והקמה של בריכות שחיה עבור לקוחותיהם.

קרדיט תמונה קנבה

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן