כיצד לעבור דירה בהצלחה פעם ראשונה

אין ספק כי מעבר דירה זו בשורה מרגשת מאוד. מדובר במעבר למציאות חדשה לגמרי, אפילו אם הדירה החדשה די קרובה לזו שאנו עוברים ממנה – נעבור לשכונה חדשה, נכיר אנשים חדשים, סביבה חדשה וכן הלאה. אמנם, לצד כל הכיף הזה – קיים קושי לא קטן בכל הנוגע למעבר דירה שכן, זהו תהליך מורכב למדי שדורש מאיתנו לא מעט. אז איך נוכל לבצע מעבר דירה כמו מקצוענים גם בפעם הראשונה, מאילו טעויות נפוצות כדאי לנו להימנע ומה עוד עלינו לדעת על כך לפני שנחפש חברת הובלות מקצועית שתוכל לסייע לנו במעבר? על כך ועוד המומחים שלנו יסבירו לכם במהלך הכתבה הבאה שאתם עומדים לקרוא.

להתחיל עם ההכנות מוקדם ככל הניתן

כאמור, מעבר דירה זהו תהליך מורכב מאוד, ולכן הוא כרוך בקשיים לא קטנים – בטח כאשר זו הפעם הראשונה שאנחנו מבצעים מעבר דירה. בהתאם לכך, אנחנו ממליצים לכם מאוד להתחיל מוקדם ככל הניתן עם כל ההכנות הכרוכות במעבר, כמו לדוגמא בחירת חברת הובלות דירה מקצועית. אם דחינו את כל ההכנות, האריזות, הסידורים וכל מה שביניהם לרגע האחרון – נצטרך לעבוד קשה פי כמה, ונוכל לצפות ליום מעבר לחוץ ואינטנסיבי, ובין כה זהו יום לחוץ ולא פשוט כלל. לכן, לא נרצה להעמיס על עצמנו עוד יותר, ונתחיל להתכונן למעבר מוקדם ככל שמתאפשר לנו.

אריזה ומיון ארגזים לפי תכולה

חלק בלתי נפרד ממעבר דירה בצורה נכונה הוא כמובן לארוז מוקדם את כל החפצים שלנו, אך חשוב מאוד לעשות זאת בצורה מסודרת ומאורגנת, כך שנוכל לפרוק הכל בקלות ולהבין בדירה החדשה מה נרצה לשים ואיפה. לשם כך, אנחנו ממליצים מאוד לבצע אריזה לפי תכולה. ניתן למיין את הארגזים לפי חדרים אליהם הם שייכים, או לפי סוג המוצרים שמאוחסנים בהם. כדאי גם לשמור על סדר מסוים בנוגע לארגזים עצמם, כך שיהיה יותר נוח ונגיש לפתוח אותם. לדוגמא, אנחנו ממליצים לפני הזמנת הובלות דירה לסמן את הארגזים עם צבעים, כאשר כל צבע בעצם שייך לחדר מסוים בבית.

חלוקת משימות הדרגתית

הטיפ האחרון שלנו הוא לחלק את המשימות בצורה הדרגתית. לצורך העניין, אם יש לכם שישה שבועות עד המעבר – כמובן שלא נרצה לעשות הכל מוקדם מדי כך שנישאר כמה שבועות עם בית שכולו ארוז בארגים, אך מנגד, גם לא נרצה לדחות את הכל לרגע האחרון ולהיות הרבה יותר לחוצים ביום המעבר עצמו מכפי שאנחנו אמורים להיות. לכן, נרצה לחלק את המשימות לפי סדר הגיוני ולפי שבועות. בשבוע הראשון נתחיל באריזות של החפצים שאנחנו לא משתמשים בהם, בשבוע השני נארוז ספרים וכן הלאה. כך בעצם נעשה קצת בכל יום, ונתקדם לקראת המעבר שלנו בלי לבזבז יותר מדי זמן בכל יום.

קרדיט תמונה FREEPIK

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן