איך לבחור את הצעצוע המושלם לכלב שלך

לא סתם אומרים שהכלב הוא חברו הטוב של האדם. החיה הנאמנה הזו, שמלווה את האדם כבר שנים רבות, עוד מהתקופה ההיסטורית בה בני האדם החלו לביית במכוון גזעים רבים של כלבי בר – מעשירה את החיים שלנו במגוון דרכים. כלבים מסבים לנו אושר, והם בני לוויה מצוינים – והם תורמים המון לאיכות החיים שלנו. אמנם, כמו שכולם אומרים – לגדל כלב זו גם אחריות לא קטנה, ועל כן כאשר נרצה לאמץ כלב חדש כמובן שנרצה לדאוג לו לטוב ביותר ולא פחות מכך. זה לא כולל רק לדאוג לו לאוכל ושתייה, וטיולים במידת הצורך – כלבים גם צריכים בידור וגירויים, ולשם כך נצטרך לבחור נכון עבורם צעצועים. אז איך נוכל לבחור את הצעצוע המושלם עבור הכלב שלנו, ואילו סוגי צעצועים שונים קיימים היום בכלל? על כך ועוד נסביר לכם במהלך הכתבה הבאה שאתם עומדים לקרוא.

קחו בחשבון את הגודל והגזע של הכלב שלכם

בחירת צעצועים לכלבים צריכה להיערך בהתאם לגודל וגזע הכלב, בדיוק כמו שאנחנו בוחרים למשל מזון לכלב. הגודל והגזע של הכלב בעצם יכולים לעזור לנו לקבוע את סוג הצעצוע המתאים ביותר, אותו כמובן נרצה לבחור. כך לדוגמא, כלבים קטנים יצטרכו צעצועים קטנים יותר, שיתאימו לגודל שלהם ויהיו עבורם הרבה יותר קלים לאחיזה ולעיסה. לעומת זאת, כלבים גדולים יותר יצטרכו גירוי ואתגר שיתאימו לגודל שלהם, ולכן נבחר עבורם צעצועים הרבה יותר קלים ו”קשיחים” שהכלבים באמת יוכלו להרגיש אותם בעת שעת המשחק. בחירת צעצועים לכלבים אמורה להיות בהתאם לגודל הכלב, ואילו לפעמים גם כדאי לקחת בחשבון את הגזע שלו.

תמיד כדאי לבחור חומרים עמידים

כלב זו חיה שלועסת המון, ולכן סביר להניח כי הצעצועים שנקנה בעת בה אנו מחפשים אחר חנות חיות משלוחים ייהרסו לאורך זמן. אמנם אין כל-כך איך למנוע את ההריסה של הצעצועים מאחר וכלבים פחות או יותר נועדו ללעוס אותם, אך בהחלט נוכל לצמצם את האפקטים שלה לאורך זמן, ובכך לחסוך לא מעט כסף שנוציא אחר צעצועים חדשים על ידי בחירת צעצועים מחומרים עמידים. לכן, מומלץ מאוד לבחור צעצועים איכותיים ועמידים ככל הניתן, ואילו צעצועים כאלו בדרך כלל יהיו עשויים מחומרים עמידים בלבד.

חשוב להדגיש

רגע לפני שתזמינו אצל חנות חיות משלוחים צעצועים לכלבים שלכם, חשוב מאוד להדגיש כי העדיפות היא לבחור צעצועים שאינם עשויים מחומרים רעילים, וכמובן גם לבחור צעצועים שאין בהם כלל חלקיקים קטנים שעלולים להישבר ולהסב לכלב שלכם סכנת חנק. מעבר לכך, כדאי לבחור צעצועים שניתן לכבס אותם במכונה או לפחות כאלו שקל מאוד לנקות אותם בצורה ידנית שכן, כך תוכלו לשמור על ההיגיינה בבית בין שעות המשחק של הכלב שלכם.

קרדיט תמונה FREEPIK

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן