כיצד לבחור ארון הזזה?

פעם נכנסתם לחדר שינה שלא היה בו ארון? ברור שלא. מדובר באחד הרהיטים הכי מהותיים בכל בית. הוא עוזר לנו לאחסן בבטחה את כל הפריטים הכי חשובים לנו – בגדים, מצעים, נעליים, תכשיטים ולפעמים אפילו קופסאות ישנות שמכילות את כל זיכרונות הילדות המתוקים שלנו.

כל אדם אוסף במהלך חייו מגוון רחב של דברים שזקוקים למקום ייעודי. לפעמים הכמות עולה על גדותיה ויש צורך בפתרון אחסון מתקדם (כמו ארון הזזה 3 דלתות למשל).

אותו הצורך של אנשים דוחף את חברות הארונות השונות לשים את הדגש על אחסון חכם. אבל אי אפשר להגיד שזה המרכיב היחידי ליצירת ארון אידיאלי. כמו כל הרהיטים שאנו משתמשים בהם באופן יומיומי, על הארונות שלנו להיות עמידים, נוחים לשימוש ולבסוף גם מעוצבים.

זקוקים לארון איכותי ולא יודעים מאיפה להתחיל? איזה כיף שהגעתם לכאן. רגע לפני שאתם הולכים לאיבוד בין הדפים של גוגל ואינספור התוצאות, אולי כדאי להתעכב רגע על הבסיס.

אז… מה חשוב לדעת לפני שקונים ארון הזזה? מאיפה מומלץ לרכוש ארון חדש? כל התשובות מחכות לכם בהמשך המאמר.

כל מה שאתם צריכים לדעת לפני שאתם בוחרים ארון

הנה כמה פרמטרים שרצוי לקחת בחשבון לפני שאתם ניגשים לקנות ארון בגדים מכל סוג שהוא:

אופן השימוש – הרבה לפני שתגהצו את האשראי ותקבעו מועד הובלה והרכבה נוח, חשוב להבין מה הולך להיות השימוש שתעשו בארון. האם אתם אנשים שאוהבים לתלות את הבגדים שלהם על קולב? אולי בכלל אתם מגלגלים את פריטי הלבוש כדי לחסוך במקום? יכול להיות שנמאס לכם לראות את הנעליים מפוזרות בכל הבית והגיע הזמן למגירה? הפרטים הקטנים האלה רלוונטיים מאוד בתהליך בחירת הארון. בסופו של יום עליו לענות על הצרכים הספציפיים שלכם!

מימדים – כשזה מגיע לבחירת ארון חדש, אין כזה דבר לסמוך על העין. מומלץ מאוד לקחת בחשבון את גודל החדר ואת המרחב הזמין לארון, ולמדוד עם מטר בצורה מדויקת כדי שלא תגיעו למצב שהארון שלכם בולט מדי או פחות בחלל. אתם רוצים לרהט את החדר בפרופורציה הרמונית. והכלל הזה תקף לגבי כל שאר הרהיטים שעומדים במרחב.

מראה חיצוני – תחשבו על זה ככה: כל דבר שאתם מכניסים לחלל משנה משהו במרקם הכללי שלו. תקראו לזה אנרגיה, פנג שוואי, או איך שתרצו. זה משהו שאי אפשר להסביר במילים, אלא בתחושות. בכל מה שקשור לעיצוב נכון, מומלץ לוודא שהרהיטים (במיוחד אלו שיש להם נוכחות דומיננטית בחדר) מדברים את אותה שפה עיצובית וויזואלית.

אנחנו יודעים שזה נשמע מבהיל, אבל זה לגמרי לא ככה. אתם גם לא חייבים להיות לבד בזה. יש לא מעט חברות ארונות מובילות שאנשי המקצוע שלה ישמחו ללוות אתכם בתהליך מא’ עד ת’. כן כן, החל משלב ההתלבטויות, דרך ההתאמה האישית, הייצור של הארון במפעל בארץ ועד שהוא יורכב בחדר השינה שלכם.

מאיפה מומלץ לקנות ארון?

בין אם זה ארון קיר , ארון רחף או ארון טלוויזיה – יש שפע של מוצרים בשוק. עכשיו השאלה היא, איך למצוא את החברה הנכונה לכם. בעינינו, אחד הדברים שאי אפשר לוותר עליהם בתהליך זה איכות השירות.

ולא, אנחנו לא מדברים רק על הדרך שבה איש צוות מסוים ענה לכם על שאלה. השירות הוא מקיף וכולל את הניסיון המקצועי, חומרי הגלם שמהם הארון בנוי, איכות החומר האנושי, ההמלצות על אותה חברה וכו’.

בסופו של דבר, אפשר ליצור קטלוג עשיר יחסית בקלות, הרבה יותר קשה לבסס מוניטין טוב. הרי אתם לא רוצים לקנות רהיט במחיר מעולה ולגלות שהוא מתחיל להתפרק אחרי זמן קצר, כי אז מה עשיתם בעצם?

אתם כנראה מחפשים ארון אידיאלי שילווה אתכם לאורך זמן.

קרדיט תמונה PEXELS

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן